nè11

nutizie

Chì ghjè a diffarenza trà HPMC è MC

MC hè a metil cellulosa, chì hè ottenuta da u trattamentu di u cuttuni raffinatu cù l'alkali, utilizendu u cloruru di metile cum'è agenti eterificante, è facendu l'etere di cellulosa per una seria di reazzioni.In generale, u gradu di sustituzione hè 1.6 ~ 2.0, è a solubilità hè ancu diversa cù diversi gradi di sustituzzioni.Pertene à l'etere di cellulosa non ionica.

(1) A ritenzione di l'acqua di a metil cellulosa dipende da a so quantità d'addizione, a viscosità, a finezza di particella è a velocità di dissoluzione.In generale, se a quantità di l'aghjunzione hè grande, a finezza hè chjuca, è a viscosità hè grande, u tassu di retenzioni d'acqua hè altu.Trà elli, a quantità di l'aghjunzione hà a più grande influenza nantu à a tarifa di retenzioni di l'acqua, è u livellu di viscosità ùn hè micca proporzionale à u livellu di retenzioni d'acqua.A velocità di dissoluzione dipende principalmente da u gradu di mudificazione di a superficia di e particelle di cellulosa è a finezza di e particelle.Trà l'eteri di cellulosa sopra, a metil cellulosa è l'idrossipropil metil cellulosa anu più altu di ritenzione d'acqua.

(2) Methylcellulose hè soluble in acqua fridda, ma difficiuli di dissolve in acqua calda, è a so suluzione aquosa hè assai stabile in a gamma di pH = 3 ~ 12.Hè una bona cumpatibilità cù amidu, guar gum, etc. è assai surfactants.Quandu a temperatura righjunghji a temperatura di gelazione, si verifica u fenomenu di gelazione.

(3) U cambiamentu di a temperatura affetterà seriamente a tarifa di ritenzione di l'acqua di a metil cellulosa.In generale, più alta hè a temperatura, peghju hè a ritenzione d'acqua.Se a temperatura di u mortar supera i 40 ° C, a retenzioni di l'acqua di a metil cellulosa serà significativamente peghju, chì affettarà seriamente a lavorabilità di u mortar.

(4) A metil cellulosa hà un effettu significativu nantu à a lavorabilità è l'aderenza di u mortar."Aderenza" quì si riferisce à l'aderenza sentita trà l'attrezzatura di l'applicatore di u travagliu è u sustrato di u muru, vale à dì a resistenza di cisura di u mortar.L'aderenza hè grande, a resistenza di cisura di u mortar hè grande, è a forza necessaria da i travagliadori in u prucessu di usu hè ancu grande, è a custruzzione di u mortar hè poviru.L'adesione di metilcellulosa hè à un livellu moderatu in i prudutti di l'etere di cellulosa.

L'HPMC hè l'idrossipropilmetilcellulosa, chì hè un etere mistu di cellulosa non ionica fatta da u cuttuni raffinatu dopu à u trattamentu alkali, utilizendu l'ossidu di propilenu è u cloruru di metile cum'è agenti eterificanti, è attraversu una seria di reazzioni.U gradu di sustituzione hè generalmente da 1,2 à 2,0.E so proprietà varianu secondu a proporzione di u cuntenutu di metossilu è u cuntenutu di idrossipropile.

(1) L'idrossipropilmetilcellulosa hè facilmente solubile in acqua fridda, ma hà da scontru difficultà à dissolve in acqua calda.Ma a so temperatura di gelazione in acqua calda hè significativamente più altu ch'è quellu di a metil cellulosa.A dissoluzione in acqua fridda hè ancu assai megliu cumparatu cù a metil cellulosa.

(2) A viscosità di l'idrossipropil metilcellulosa hè ligata à a dimensione di u so pesu moleculare, è più grande u pesu moleculare, più alta hè a viscosità.A temperatura influenza ancu a so viscosità, cum'è a temperatura aumenta, a viscosità diminuite.Ma a so viscosità hè menu affettata da a temperatura alta chì a metil cellulosa.A so suluzione hè stabile nantu à u almacenamentu à a temperatura di l'ambienti.

(3) L'idrossipropilmetilcellulosa hè stabile à l'acidu è l'alkali, è a so suluzione acquosa hè assai stabile in a gamma di pH = 2 ~ 12.A soda caustica è l'acqua di calce anu pocu effettu nantu à u so rendiment, ma l'alkali pò accelerà a so dissoluzione è aumentanu a viscosità.L'idrossipropil metilcellulosa hè stabile à i sali cumuni, ma quandu a cuncentrazione di a suluzione salina hè alta, a viscosità di a suluzione di l'idrossipropil metilcellulosa tende à aumentà.

(4) A retenzioni di l'acqua di l'idrossipropil metilcellulosa dipende da a so quantità d'aghjunzione, a viscosità, etc. U tassu di ritenimentu di l'acqua sottu a listessa quantità d'addizione hè più altu ch'è quellu di metilcellulosa.

(5) Hydroxypropyl methylcellulose pò esse mischju cù composti di polimeru soluble in acqua per furmà una suluzione cù viscosità uniforme è più altu.Cum'è alcolu polivinilico, etere di amido, gomma vegetale, etc.

(6) L'aderenza di hydroxypropyl methylcellulose à a custruzzione di u mortar hè più altu ch'è quella di methylcellulose.

(7) Hydroxypropyl methylcellulose hà megliu resistenza à l'enzimi cà methylcellulose, è a so suluzione suluzione enzimatica pussibilità di degradazione hè più bassu cà chiddu di methylcellulose.


Tempu di Postu: Nov-24-2022