nè11

nutizie

Cosa hè HPMC?

HPMC Hydroxypropyl methylcellulose, cunnisciuta ancu com'è hypromellose, hè unu di l'eteri misti di cellulosa non ionica.Hè un polimeru semi-sinteticu, inattivu, viscoelasticu cumunimenti utilizatu com'è lubricante in oftalmologia, o cum'è excipient o excipient in medicine orali.

Nome di u produttu Hydroxypropyl metil cellulosa (HPMC)
Altro nome Hydroxypropyl metilcellulosa, MHPC, metil idrossipropil cellulosa
Numero di registrazione CAS 9004-65-3
Apparenza bianca fibrosa o granulosa
descrizzione di sicurità S24/25

E proprietà fisiche è chimiche
Aspectu : polvere fibru o granulosa bianca o quasi bianca
Stabilità: I solidi sò inflammabili è incompatibili cù oxidanti forti.
granularità;A rata di passaghju di 100 mesh era più di 98,5%.A rata di passaghju di 80 ochji hè 100%.Dimensione speciale di particella 40 ~ 60 mesh.
Temperatura di carbonizazione: 280-300 ℃
Densità apparente: 0,25-0,70 g/cm3 (di solitu circa 0,5 g/cm3), gravità specifica 1,26-1,31.
Temperature di cambiamentu di culore: 190-200 ℃
Tensione di a superficia: 42-56dyne / cm in suluzione 2% aqueous
Solubilità: soluble in acqua è certi solventi, cum'è proporzione apprupriata di etanol / acqua, propanol / acqua, etc. A suluzione aqua hà attività di superficia.Alta trasparenza, prestazione stabile, diverse specificazioni di a temperatura di u gel di u produttu hè sfarente, a solubilità cambia cù a viscosità, più bassa hè a viscosità, più grande hè a solubilità, e diverse specificazioni di u rendiment HPMC hà una certa diferenza, a suluzione HPMC in acqua ùn hè micca affettata da valore pH.
L'attività di a superficia di HPMC diminuite cù a diminuzione di u cuntenutu di methoxyl, l'aumentu di u puntu di gel è a diminuzione di a solubilità in acqua.
L'HPMC hà ancu una capacità di ispessimentu, resistenza à u salinu in polvere di frassina bassa, stabilità di pH, ritenzione d'acqua, stabilità dimensionale, eccellente filmazione, è ancu una larga gamma di resistenza à l'enzima, a dispersità è e caratteristiche di ligame.

I metudi di pruduzzione
A cellulosa di cuttuni raffinata hè trattata cù liscivia à 35-40 ℃ per una meza ora, pressata, a cellulosa hè sfracicata è invechjata à 35 ℃, cusì chì u gradu mediu di polimerizazione di a fibra alcalina ottenuta hè in u intervallu necessariu.Mettite a fibra alcalina in u caldu di eterificazione, aghjunghje l'ossidu di propilenu è u cloru di metanu successivamente, eterizà à 50-80 ℃ per 5 ore, a pressione più alta hè di circa 1.8mpa.Dopu aghjunghje una quantità adatta di l'acidu cloridicu è di l'acidu oxalic in acqua calda à 90 ℃ per ingrandà u voluminu.Quandu u cuntenutu di l'acqua in u materiale hè menu di 60%, hè seccu à menu di 5% da u flussu d'aria calda à 130 ℃.Infine, u pruduttu finitu hè struitu è ​​screened through 20 mesh.

Metudu di dissoluzzioni
1, tutti i mudelli ponu esse aghjuntu à u materiale da u metudu di mischju seccu.

2, bisognu à esse direttamente aghjuntu à suluzione nurmali acqua temperature, hè megliu à aduprà dispersion acqua fridda, dopu à aghjunghje giniralmenti in 10-90 minuti à addensari.
3. I mudelli ordinarii ponu esse dissoluti dopu à mischjà è disperse cù l'acqua calda è aghjunghje l'acqua fridda dopu à stirring and cooling.
4. Quandu si dissolve, se u fenomenu di l'agglomerazione si trova, hè perchè u mischju ùn hè micca abbastanza o mudelli ordinali sò direttamente aghjuntu à l'acqua fridda.À questu tempu, deve esse agitatu rapidamente.
5. Sì i bubbles si trovanu durante a dissoluzione, ponu esse sguassati da standing per l'ora di 2-12 (u tempu specificu dipende da a cunsistenza di a suluzione) o da vacuumizing è pressurizing, o aghjunghjendu una quantità approprita di agenti defoaming.

HPMC usa
Adupratu cum'è addensante, dispersante, legante, ecciphant, rivestimentu resistente à l'oliu, riempimentu, emulsionante è stabilizzante in l'industria tessili.Hè ancu largamente utilizatu in resina sintetica, petrochimica, ceramica, carta, pelle, medicina, alimentazione è cusmetichi è altre industrie.

U scopu principale
1, industria di custruzzione: cum'è agente di ritenzione di l'acqua di mortar di cimentu, mortaru di ritardatore cù pumping.In plastering, gypsum, putty powder o altri materiali di custruzzione cum'è adesivu, migliurà daub è allargà u tempu di operazione.Adupratu per incolla tile ceramica, marmura, decoru plastica, pasta rinforza agenti, pò ancu riduce a dosa di cimentu.U rendimentu di ritenzione di l'acqua di HPMC face chì a slurry dopu l'applicazione ùn sia micca dovuta à secca troppu veloce è crack, rinfurzà a forza dopu l'indurimentu.
2, manifattura ceramica: largamente usatu comu adesivu in a fabricazione di prudutti ceramichi.
3, industria di revestimentu: in l'industria di revestimentu cum'è addensante, dispersante è stabilizzante, in acqua o solventi organici anu una bona solubilità.Cum'è un remover di pittura.
4, stampa di tinta: in l'industria di l'inchiostro cum'è addensante, dispersante è stabilizzante, in acqua o solventi organici anu una bona solubilità.
5, plastica: per furmà agenti di liberazione, addolcitore, lubrificante, etc.
6, PVC: pruduzzione PVC cum'è un dispersant, preparazione polymerization suspension di PVC ausiliari principali.
7, industria farmaceutica: materiali di rivestimentu;materiale di a membrana;Materiali polimeri cuntrullati à a tarifa per preparazioni à liberazione sustinuta;agente stabilizzante;aiuti suspesi;adesivu per tablette;Aumenta u goo
8, Altri: ancu largamente utilizatu in a pelle, l'industria di i prudutti di carta, a preservazione di frutti è vegetali è l'industria tessili.

Applicazione industriale specifica

Industria di custruzzione
1, mortar di cimentu: migliurà a dispersione di cimentu - sabbia, migliurà assai a plasticità è a retenzione di l'acqua di u mortar, per prevene i cracks anu l'effettu, ponu rinfurzà a forza di cimentu.

2, cimentu di piastrelle di ceramica: migliurà a plasticità di u mortar di piastrelle di ceramica, a ritenzione d'acqua, migliurà a cola di relè di piastrelle di ceramica, impediscenu a polvera.
3, amianto è altri refractory coating: cum'è un agenti di sospensjoni, agenti di migliurà liquidity, ma dinù migliurà a basa di u relay cola.
4, slurry di gypsum: migliurà a ritenzione d'acqua è a processabilità, migliurà l'aderenza di a basa.
5, cimentu di joint: aghjunghje in gypsum board cù cimentu cumuni, migliurà a fluidità è a retenzioni d'acqua.
6, putty di lattice: migliurà a fluidità è a ritenzione di l'acqua di u lattice di resina.
7, mortar: cum'è un sustitutu di pasta naturali, pò migliurà a retenzioni di l'acqua, migliurà u relay di cola cù a basa.
8, rivestimentu: cum'è un plastificante di revestimentu di lattice, hà un rolu à migliurà u funziunamentu di u funziunamentu è a fluidità di u revestimentu è a putty powder.
9, spraying coating: per prevene cimentu o lattice spraying solu materiale di riempimentu affundendu è migliurà u flussu è i grafici di u fasciu di spray anu un bonu effettu.
10, cimentu, i prudutti sicundariu di gypsum: cum'è cimentu - amianto è altri materiali idraulici pressing binder molding, migliurà a fluidità, ponu ottene prudutti uniformi molding.
11, muru di fibre: per via di l'effettu anti-enzyme anti-bacterial, cum'è u legante di u muru di sabbia hè efficace.
12, altru: pò ièssiri usatu comu mortar magre è u rolu operatore mortar di l'agente di tenuta bolla.

L'industria chimica
1, cloruru di vinile, polimerizazione di vinile: cum'è stabilizzatore di sospensione di polimerizazione, dispersante, cù alcolu vinile (PVA) hydroxypropyl cellulosa (HPC) è pò cuntrullà a distribuzione di forma di particella è particella.
2, adesivu: cum'è adesivu di carta da parati, invece di amidu pò esse usatu di solitu cù un revestimentu di lattice d'acetate di vinile.
3. Pesticida: aghjuntu à insetticidi è erbicidi, pò migliurà l'effettu di aderenza quandu spraying.
4, lattice: migliurà stabilizzatore emulsione asfaltu, gomma butadiene stirene (SBR) addensante lattice.
5, legante: cum'è un lapis, crayon chì forma adesivu.

L'industria di cusmetichi
1. Shampoo: migliurà a viscosità è a stabilità di bolle di shampoo, detergente è detergente.
2. Toothpaste: Improve a fluidity of toothpaste.

L'industria alimentaria
1, agrumi in conserve: impediscenu in a preservazione per via di a descomposizione di glycosides d'aranciu è u metamorfismu di sbiancante per ottene frescura.
2, i prudutti di frutti friddi: aghjunghje in rugiada di fruttu, ghjacciu mediu, fate u gustu megliu.
3, salsa: cum'è salsa, salsa di tomate stabilizzante emulsionante o agenti addensante.
4, vetru di rivestimentu d'acqua fredda: utilizatu per u almacenamentu di pesci congelati, pò prevene a decolorazione, a riduzzione di qualità, cù metilcellulosa o idrossipropil metilcellulosa solu vetrata rivestita, è poi congelata nantu à u ghjacciu.
5, l'adesivu di pills: cum'è l'adesivu di furmazione di pills è pills, u ligame è u colapsu (disolve rapidamente è disperse quandu pigliate) hè bonu.

Industria farmaceutica
1. Revestimentu: l'agente di revestimentu hè fattu in una suluzione di solvente urgànicu o suluzione aquosa per pasticchi, in particulare per i particeddi fatti di revestimentu spray.
2, rallentà l'agente: 2-3 grammi per ghjornu, ogni volta 1-2G dosage, in 4-5 ghjorni per vede l'effettu.
3, midicina ochju: perchè a prissioni osmotic di hydroxypropyl methyl cellulosa suluzione acquosa hè listessu cum'è lacrime, cusì hè picculu à l 'ochji, aghjunghje midicina ochju, cum'è un lubricant à cuntattà u lente globu oculare.
4, agenti gelatinous: cum'è u materiale di basa di medicina esterna gelatinosa o unguentu.
5, impregnating drug: cum'è agenti addensanti, agenti di ritenzione d'acqua.

industria di furnace
1, materiali ilittronica: cum'è ceramica densità elettricu, bauxite ferrite magnetica pressure molding adesivu, pò ièssiri usatu cu 1,2-propylene glycol.
2, smaltu: usatu cum'è smaltu ceramica è porcellana cù smaltu, pò migliurà ligame è processability.
3, mortar refrattariu: aghjunghje in mortar refrattariu o materiale di furnace cast, pò migliurà a plasticità è a ritenzione d'acqua.

Altre industrii
1, fibra: cum'è pasta di tintura di stampa per i pigmenti, tinture di foresta di boru, tinture basati di sali, tinture tessili, in più, in u prucessu di ripple di kapok, ponu esse aduprate cù a resina di indurimentu di calore.
2, carta: usata per l'incollatura di a pelle di carta di carbone è u trasfurmazioni di l'oliu è altri aspetti.
3, pelle: cum'è lubrication finali o usu adesivu dispunibbili.
4, tinta a base d'acqua: aghjunta à tinta a base d'acqua, tinta, cum'è agente addensante, agente di furmazione di film.
5, tabacco: cum'è l'adesivu di u tabacco riciclatu.

Farmacopea standard

Fonte è cuntenutu
Stu pruduttu hè 2-hydroxypropyl etere metil cellulosa.Hydroxypropyl methylcellulose pò esse divisu in quattru tippi secondu u cuntenutu di metossi è hydroxypropyl, vale à dì 1828, 2208, 2906, 2910. U cuntenutu di ogni metossi sustituitu (-OCH3) è hydroxypropoxy (-OCH2ChohCH3) deve esse cumpletu cù e disposizioni attaccate. tavula.

caratteru
Stu pruduttu hè biancu o quasi biancu fibru o granularu;Inodore.
Stu pruduttu hè quasi insoluble in etanol anhydrous, etere è acetone;Swelling in acqua fridda per furmà una suluzione coloide chjara o ligeramente turbide.

Per identificà
(1) Pigliate 1g di u pruduttu, riscalda 100mL d'acqua (80 ~ 90 ℃), stirate continuamente, rinfriscà in un bagnu di ghiaccio, è formate un liquidu appiccicosu;Mettite 2mL di a suluzione in un tubu di prova, aghjunghje lentamente 1mL di suluzione di l'acidu sulfuricu antracene 0,035% longu u muru di u tubu, mette durante 5 minuti, è un anellu blu-verde appare à l'interfaccia trà i dui liquidi.
(2) A quantità approprita di u liquidu viscosu sottu identificazione (1) hè versata nantu à u vetru.Dopu l'evaporazione di l'acqua, si forma una capa di film duru.

verificate
1, ph

Dopu à rinfriscà, aghjustate a suluzione à 100 g cù l'acqua è agite finu à chì hè dissolutu cumpletamente.Determinà secondu a lege (Appendice ⅵ H, Parte II di Farmacopea, edizione 2010).U valore PH deve esse 5.0-8.0.
2, viscosità
2.0% (g / g) a sospensjoni hè stata preparata da piglià 10.0g di u pruduttu è aghjunghje 90 ℃ acqua per fà u pesu tutale di a mostra è l'acqua 500.0g cum'è u pruduttu seccu.A sospensjoni hè stata completamente agitata per circa 10 minuti finu à chì i particeddi sò stati dispersi in modu uniforme è bagnati.A sospensjoni hè stata rinfriscata in un bagnu di ghiaccio è cuntinuò à agite durante 40 minuti durante u prucessu di rinfrescamentu.Un viscosimetru rotativu unicu cilindru (ndJ-1 pò esse usatu per campioni cù una viscosità menu di 100Pa·s, è NDJ-8S pò esse usatu per campioni cù una viscosità più grande o uguale à 100Pa·s, o un altru viscosimetru qualificatu adattatu) hè stata aduprata à 20℃±0.1℃, determinata in cunfurmità cù a lege (u secondu metudu di ⅵ G in l'appendice II di l'edizione 2010 di Farmacopea).Se a viscosità marcata hè menu di 600mPa·s, a viscosità deve esse 80% ~ 120% di a viscosità marcata;Se a viscosità marcata hè più grande o uguale à 600mPa·s, a viscosità deve esse da 75% à 140% di a viscosità marcata.

3 Materia insoluble in acqua
Pigliate 1,0 g di u pruduttu, mette in un bicchiere, aghjunghje 100 mL d'acqua calda à 80-90 ℃, gonfiate per circa 15 minuti, rinfriscà in un bagnu di ghiaccio, aghjunghje 300 mL d'acqua (se ne necessariu, aumentate u voluminu d'acqua in modu adattatu per assicuratevi chì a suluzione hè filtrata), è mischjà cumplettamente, filtrà à traversu un no.1 crogiole di vetru di fusione verticale chì hè statu seccu à u pesu constantu à 105 ℃, è pulisce u beaker cù acqua.U liquidu hè stata filtrata in u vetru di fusione verticale sopra sopra è secca à u pesu constantu à 105 ℃, cù u residu residuale chì ùn supera 5mg (0,5%).

4 A perdita di pisu secca
Pigliate stu pruduttu è siccate à 105 ℃ per 2 ore, è a perdita di pisu ùn deve micca più di 5,0% (Appendice ⅷ L, Part II, Pharmacopoeia edizione 2010).

5 Residu ardente
Pigliate 1,0 g di stu pruduttu è verificate secondu a lege (Appendice ⅷ N, Parte II di l'edizione 2010 di farmacopea), è u residu residuale ùn deve micca più di 1,5%.

6 metalli pisanti
Pigliate u residuu lasciatu sottu à u residu incandescent, verificate in cunfurmità cù a lege (u secondu metudu di l'Appendice ⅷ H di a seconda parte di l'edizione 2010 di a farmacopea), chì cuntene metalli pesanti ùn deve micca più di 20 parte per milione.

7 sale d'arsenicu
Pigliate 1,0 g di stu pruduttu, aghjunghje 1,0 g d'idrossidu di calcium, mischjà, aghjunghje l'acqua per mischjà uniformemente, seccu, prima cù un focu chjucu per carbonizà, è dopu à 600 ℃ per brusgià cumplitamenti cendra, rinfriscà, aghjunghje 5mL d'acidu cloridicu è 23mL d'acqua. per dissolve, verificate secondu a lege (edizione 2010 di pharmacopea ii Appendix ⅷ J primu mètudu), deve rispettà i dispusitivi (0,0002%).

Determinazione di cuntenutu
1, metossile
Metossi, etossi è idrossipropossi (appendice VII F, Part II, Edizione 2010 di Farmacopea) sò stati determinati.Se u sicondu metudu (metudu volumetricu) hè utilizatu, pigliate u pruduttu, pisanu accuratamente è misurà secondu a lege.A quantità methoxy misurata (%) hè dedutta da u pruduttu di quantità hydroxypropoxy (%) è (31/75 × 0,93).
2, idrossipropossi
Metossi, etossi è idrossipropossi (appendice VII F, Part II, Edizione 2010 di Farmacopea) sò stati determinati.Se u sicondu metudu (metudu di u voluminu) hè utilizatu, pigliate u pruduttu nantu à 0,1 g, pisà accuratamente, determinà secondu a lege, è uttene.

Farmacologia è tossiculugia
Hydroxypropyl metil cellulosa hè parti di cellulosa metil è parte di l'etere hydroxypropyl, pò esse dissolutu in acqua fridda per furmà una suluzione viscosa, e so proprietà è lacrime in i sustanzi viscoelastici (principalmente mucina) vicinu à, dunque, pò esse usatu cum'è artificiale. lacrime.U mekanismu di l'azzione hè chì u polimeru aderisce à a superficia di l'ochju per via di l'adsorption, imitando l'azzione di mucina cunjunctival, migliurà cusì u statu di riduzzione di mucina oculare è aumentendu a durata di a ritenzione oculare in u statu di riduzzione di lacrime.Questa adsorption hè indipindente da a viscosità di a suluzione è cusì permette un effettu di bagnamentu durabile ancu per suluzione di viscosità più bassa.In più, u bagnamentu di a cornea hè aumentatu riducendu l'Angle di cuntattu di a superficia corneal pulita.

farmacocinetica
Nisuna dati di farmacocinetica sò stati rappurtati per l'usu topicu di stu pruduttu.

indicazioni
Umidificate l'ochji cù una secrezione lacrimale insufficiente è eliminà l'incomfort ocular.

Usu
Tutti l'adulti è i zitelli ponu aduprà.1-2 gocce, trè volte à ghjornu;O cum'è prescrittu da un duttore.
E reazioni avverse editanu u discorsu
In casi rari, pò causà discomfort à l'ochju, cum'è dolore oculare, visione annebbiata, congestion conjunctival persistente o irritazione oculare.Sì i sintomi di sopra sò evidenti o persistenti, cessate di utilizà a droga è andate à l'uspidale per esaminà.
tabù

Contraindicated in persone allergii à stu pruduttu.

Sughjetti chì necessitanu attenzione
1. Ùn tuccate micca u capu di buttiglia goccia à a palpebra è altre superfici per prevene a contaminazione
2. Per piacè mantene u pruduttu fora di a portata di i zitelli
3. Un mesi dopu l'apertura di l'buttiglia, ùn hè micca adattatu per cuntinuà à aduprà.
4. Medicazione per e donne incinte è allattate: ùn sò micca stati trovati rapporti di danni riproduttivi o altri prublemi causati da a cellulosa HYDROXYpropyl in u corpu umanu;Nisuna reazzione avversa hè stata rappurtata in i zitelli durante l'allattamentu.Per quessa, ùn ci hè micca contraindicazione speciale per e donne incinte è allattate.
5. Medicazione per i zitelli: cumparatu cù altri gruppi d'età, l'hydroxypropyl methylcellulose in i zitelli ùn pruvucarà più riazzioni avversi.Dunque, i zitelli è l'adulti ponu utilizà stu pruduttu secondu u listessu pianu.
6, medicazione per l'anziani: l'usu di l'idrossipropilmetilcellulosa in i pazienti anziani, cumparatu cù altri gruppi di età, ùn pruvucarà micca effetti secundari o altri prublemi.Per quessa, a medicazione di u paziente senile ùn hà micca contraindicazione speciale.
7, almacenamentu: almacenamentu ermeticu.

Prestazione di sicurità
Periculu per a salute
Stu pruduttu hè sicuru è micca tossicu, pò esse usatu cum'è additivu alimentariu, senza calore, senza irritazione à a pelle è u cuntattu di a membrana mucosa.Hè generalmente cunsideratu sicuru (FDA1985).L'assunzione di ghjornu permessa hè di 25 mg / kg (FAO / OMS 1985).L'equipaggiu protettivu deve esse purtatu durante l'operazione.

L'impattu ambientale
Evite a contaminazione di l'aria causata da a polvera volante.
Periculi fisichi è chimichi: evite u cuntattu cù e fonti di u focu, è evite di furmà una grande quantità di polvera in un ambiente chjusu per prevene i periculi splusivi.
Store articuli spediti
Prestate attenzione à a prutezzione di u sole da a pioggia è l'umidità, evite u sole direttu, sigillatu in un locu seccu.
Terminu di sicurità
S24/25: Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji.
Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji.


Tempu di Postu: Dec-02-2021