nè11

nutizie

Chì sò l'usi di l'idrossipropilmetilcellulosa in l'industria di a custruzione?

L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un tipu di etere di cellulosa non ionicu fattu di cuttuni polimeru naturali da una seria di trattamenti chimichi.In l'industria di a custruzione, quale hè l'usu principale di l'idrossipropilmetilcellulosa?

1, mortar di cimentu: per migliurà u gradu di dispersione di sabbia di cimentu, migliurà assai a plasticità è a ritenzione d'acqua di u mortar, a prevenzione di crack, pò migliurà a forza di cimentu.

2, amianto è altri materiali refractari rivestimentu: usatu comu agenti di sospensjoni, migliurà a fluidità, ma dinù cresce a forza di ligame di a matrice.

3, gypsum coagulant slurry: migliurà a so prestazione di mantenimentu di l'acqua è a prestazione di trasfurmazioni, è aumenta l'aderenza à a matrice.

4, putty di lattice: oliu di lattice basatu in lattice di resina, migliurà a fluidità è a ritenzione d'acqua.

5, stuccu: cum'è un slurry invece di sustanzi naturali, pò migliurà a retenzioni di l'acqua, cresce cù u relay di cola di basa.

6, rivestimentu: usata cum'è plastificante di revestimentu di lattice, pò migliurà u funziunamentu di u funziunamentu di u revestimentu è u putty powder, migliurà a so liquidità.

7, spraying: per impediscenu u cimentu o u sistema di lattice è altre perdite di filler, migliurà a fluidità è u mudellu di spruzzo hà un bonu effettu.

8, cimentu, prudutti sicundariu di gypsum: cum'è un materiale hydrohard cum'è cimentu - l'amianto extrusion molding binder, migliurà a fluidità, ponu ottene i prudutti uniformi di muffa.

9, muru fibre: Perchè hà l'effettu di antibacterial è anti-enzyme, hè assai efficace cum'è un ligante per u muru di sabbia.

10, cimentu gap: aghjunghje in cimentu gap per migliurà a fluidità è a retenzioni d'acqua.

U sopra hè l'intruduzioni di l'usu di l'hydroxypropyl metil cellulosa, avemu capitu!


Tempu di post: 20-sep-2022