nè11

nutizie

Chì sò l'applicazioni di l'idrossipropilmetilcellulosa in a custruzzione?

Mortaio per muratura idrossipropilmetilcellulosa

Rinfurzà l'aderenza à a superficia di a muratura, è pò rinfurzà a retenzioni d'acqua, perchè a forza di u mortar pò esse migliuratu.Migliurà a lubricità è a plasticità per migliurà u rendiment di a custruzzione, più faciule d'applicà, risparmià u tempu è migliurà u costu.

Idrossipropilmetilcellulosa - Adesivo per piastrelle

rende l'ingredienti di mischju seccu faciule da mischjà senza pruvucà grumi, risparmiendu cusì u tempu di travagliu, perchè l'applicazione hè più veloce è più efficace, pò migliurà a lavorabilità è riduce u costu.Allargendu u tempu di rinfrescamentu, l'efficienza di u tiling hè migliuratu.Fornisce un'eccellente aderenza.

Idrossipropil metilcellulosa - Riempimentu di giunzioni

Eccellente ritenzione d'acqua, pò allargà u tempu di raffreddamentu è migliurà l'efficienza di u travagliu.L'alta lubricità rende l'applicazione più faciule è più liscia.Migliura ancu a resistenza di shrinkage è a resistenza di crack, è migliurà in modu efficace a qualità di a superficia.Fornisce una struttura liscia è uniforme, è rende a superficia di ligame più forte.

Intonaco a base di cemento idrossipropilmetilcellulosa

Improve l'uniformità, fate u gesso più faciule d'applicà, è à u stessu tempu migliurà a capacità anti-sagging.Aumentà a fluidità è a pompabilità, migliurà cusì l'efficienza di u travagliu.Havi una alta retenzioni d'acqua, allunga u tempu di travagliu di u mortar, migliurà l'efficienza di u travagliu, è aiuta à u mortar à furmà una forza meccanica alta durante u periodu di solidificazione.Inoltre, l'infiltrazione di l'aria pò esse cuntrullata, eliminendu cusì i micro-cracks di u revestimentu è furmendu una superficia liscia ideale.

Idrossipropilmetilcellulosa - Materiale per pavimenti autolivellanti

furnisce viscosità è pò esse usatu cum'è un aiutu anti-settlement.Aumentà a fluidità è a pompabilità, migliurà cusì l'efficienza di pavimentazione di u pavimentu.Cuntrolla a ritenzione di l'acqua, riducendu cusì assai cracke è cuntrazione.

Detergente per pittura e pittura a base di idrossipropilmetilcellulosa

Allargà a vita di conservazione impediscendu a precipitazione di solidi.Havi una cumpatibilità eccellente cù altri cumpunenti è una alta stabilità biologica.Si dissolve rapidamente senza grumi, chì aiuta à simplificà u prucessu di mischju.

produce caratteristiche di flussu favurevuli, cumprese un bassu spruzziu è un bonu livellamentu, chì ponu assicurà un eccellente finitu di a superficia è impedisce a pittura di sfondate.Aumentà a viscosità di u dissolvente di pittura à l'acqua è di u dissolvente di pittura organica, in modu chì u dissolvente di pittura ùn scorri micca da a superficia di u travagliu.

Lastra di cemento formante idrossipropilmetilcellulosa

Aumentà a processabilità di i prudutti estrusi, cù alta forza di ligame è lubricità.Migliurà a forza umida è l'aderenza di u fogliu dopu l'extrusion.

Hydroxypropyl Methyl Cellulosa --Gypsum gesso è prudutti di gesso

Migliurà l'uniformità, rende u gesso più faciule da mantellu, è à u stessu tempu migliurà a capacità anti-sagging è rinfurzà a fluidità è a pumpability.Cusì migliurà l'efficienza di u travagliu.I so vantaghji di ritenzione d'acqua alta ghjucanu ancu un rolu maiò.Pò allargà u tempu di travagliu di u mortar è pruduce una forza meccanica alta durante a solidificazione.Per cuntrullà l'uniformità di u mortaru, hè furmatu un revestimentu di superficia d'alta qualità.


Tempu di pubblicazione: 11-Nov-2021