nè11

nutizie

Proprietà di viscosità di l'idrossipropilmetilcellulosa

Idrossipropil metilcellulosa (HPMC) hè un etere mistu di cellulosa soluble in acqua non ionicu.L'apparizione hè bianca à ligeramente gialla o materiale granulare, senza gustu, inodore, non tossicu, chimicamente stabile, è si dissolve in acqua per furmà una suluzione liscia, trasparente è viscosa.Una di e proprietà più impurtanti di hydroxypropyl methylcellulose in l'applicazione hè chì aumenta a viscosità di u liquidu.L'effettu addensante dipende da u gradu di polimerizazione (DP) di u pruduttu, a cuncintrazione di l'etere di cellulosa in a suluzione aquosa, a velocità di cisura è a temperatura di a suluzione.È altri fattori.

01

Tipu di fluidu di suluzione acquosa HPMC

En général, la contrainte d'un fluide en flux de cisaillement peut être exprimée en fonction du taux de cisaillement ƒ(γ), tant qu'elle n'est pas dépendante du temps.Sicondu a forma di ƒ(γ), i fluidi ponu esse divisi in diversi tipi, à dì: fluidi newtoniani, fluidi dilatanti, fluidi pseudoplastici è fluidi plastichi Bingham.

L'eteri di cellulosa sò divisi in dui categurie: unu hè l'etere di cellulosa non ionica è l'altru hè l'etere di cellulosa ionica.Per a reologia di sti dui tipi d'eteri di cellulosa.SC Naik et al.hà realizatu un studiu comparativu cumpletu è sistematicu nantu à e soluzioni idrossietil cellulosa è carboxymethyl cellulosa di sodiu.I risultati anu dimustratu chì e solu suluzioni di etere di cellulosa non ionica è solu suluzioni di etere di cellulosa ionica eranu pseudoplastiche.I flussi, vale à dì i flussi non newtoniani, si avvicinanu à i liquidi newtoniani solu à cuncentrazioni assai bassu.A pseudoplasticità di a suluzione di idrossipropil metilcellulosa ghjoca un rolu impurtante in l'applicazione.Per esempiu, quandu hè appiicata in rivestimenti, per via di e caratteristiche di diluzione di cisura di suluzione aquosa, a viscosità di a suluzione diminuite cù l'aumentu di a freccia di cisura, chì conduce à a dispersione uniforme di particelle di pigmentu, è ancu aumenta a fluidità di u revestimentu. .L'effettu hè assai grande;mentre chì in u restu, a viscosità di a suluzione hè relativamente grande, chì impedisce in modu efficace a deposizione di particelle di pigmentu in u revestimentu.

02

Metudu di prova di viscosità HPMC

Un indicatore impurtante per misurà l'effettu addensante di l'idrossipropilmetilcellulosa hè a viscosità apparente di a suluzione acquosa.I metudi di misurazione di viscosità apparente generalmente includenu u metudu di viscosità capillare, u metudu di viscosità rotazionale è u metudu di viscosità di bola caduta.

induve: hè a viscosità apparente, mPa s;K hè a constante di viscosimetru;d hè a densità di a mostra di suluzione à 20/20 ° C;t hè u tempu per a suluzione per passà per a parti suprana di u viscosimetru à a marca di fondu, s;U tempu chì l'oliu standard passa per u viscosimetru hè misuratu.

In ogni casu, u metudu di misurazione per viscosimetru capillare hè più prublema.A viscosità di parechji eteri di cellulosa sò difficiuli di analizà cù un viscosimetru capillare perchè sti suluzione cuntenenu tracce quantità di materia insoluble chì sò rilevati solu quandu u viscosimetru capillare hè bluccatu.Per quessa, a maiò parte di i pruduttori utilizanu viscosimetri rotazionale per cuntrullà a qualità di l'idrossipropilmetilcellulosa.I viscosimetri Brookfield sò cumunimenti usati in i paesi stranieri, è i viscosimetri NDJ sò usati in Cina.

03

Fattori chì influenzanu a viscosità HPMC

3.1 Relazione cù u gradu di aggregazione

Quandu altri paràmetri ùn anu cambiatu, a viscosità di a suluzione di idrossipropil metilcellulose hè proporzionale à u gradu di polimerizazione (DP) o u pesu molekulari o a lunghezza di a catena moleculare, è aumenta cù l'aumentu di u gradu di polimerizazione.Stu effettu hè più pronunzianu in u casu di bassu gradu di polimerizazione cà in u casu di altu gradu di polimerizazione.

3.2 Relazione trà viscosità è cuncentrazione

A viscosità di l'hydroxypropyl methylcellulose aumenta cù l'aumentu di a cuncentrazione di u pruduttu in a suluzione aquosa.Ancu un picculu cambiamentu di cuncentrazione pruvucarà un grande cambiamentu di viscosità.Cù a viscosità nominale di hydroxypropyl methylcellulose L'effettu di u cambiamentu di cuncentrazione di suluzione nantu à a viscosità di a suluzione hè più è più evidenti.

3.3 Relazione trà a viscosità è a velocità di cisura

La soluzione acquosa di idrossipropilmetilcellulosa ha la proprietà di diluizione da taglio.L'idrossipropilmetilcellulosa di diverse viscosità nominali hè preparata in una soluzione acquosa di 2%, è a so viscosità à diverse tassi di taglio hè misurata rispettivamente.I risultati sò i seguenti Cum'è mostra in a figura.A bassa velocità di taglio, a viscosità di a suluzione di idrossipropil metilcellulosa ùn hà micca cambiatu significativamente.Cù l'aumentu di u tassu di cisura, a viscosità di a suluzione di idrossipropil metilcellulosa cù una viscosità nominale più alta diminuì più ovviamente, mentre chì a suluzione cù viscosità bassa ùn diminuì ovviamente.

3.4 Relazione trà viscosità è temperatura

A viscosità di a suluzione hydroxypropyl methylcellulose hè assai affettata da a temperatura.Quandu a temperatura aumenta, a viscosità di a suluzione diminuite.Comu mostra in a figura, hè preparatu in una suluzione aquosa cù una cuncintrazione di 2%, è u cambiamentu di a viscosità cù l'aumentu di a temperatura hè misurata.

3.5 Altri fattori influenti

A viscosità di a suluzione aquosa di hydroxypropyl methylcellulose hè ancu affettata da additivi in ​​a suluzione, u valore di pH di a suluzione è a degradazione microbiana.Di solitu, per ottene un rendimentu di viscosità megliu o riduce u costu di l'usu, hè necessariu aghjunghje modificatori di reologia, cum'è argilla, argilla mudificata, polveru di polimeru, etere di amido è copolimeru alifaticu, à a suluzione acquosa di metilcellulosa di idrossipropil., è elettroliti cum'è chlorure, bromure, fosfate, nitrate, etc. pò ancu esse aghjuntu à a suluzione aquosa.Questi additivi ùn anu micca solu affettà e proprietà di viscosità di a suluzione acquosa, ma ancu affettanu altre proprietà di l'applicazione di l'idrossipropilmetilcellulosa cum'è a ritenzione d'acqua., resistenza à sag, etc.

A viscosità di a suluzione aquosa di hydroxypropyl methylcellulose ùn hè quasi micca affettata da l'acidu è l'alkali, è hè generalmente stabile in u intervalu di 3 à 11. Si pò sustene una certa quantità di acidi debuli, cum'è l'acidu formicu, l'acitu acìticu, l'acidu fosforicu. , l'acidu boricu, l'acidu citricu, etc. In ogni casu, l'acidu cuncentratu riducerà a viscosità.Ma a soda caustica, l'idrossidu di potasio, l'acqua di calce, etc. anu pocu effettu.In cunfrontu cù l'altri eteri di cellulosa, a soluzione acquosa di l'idrossipropilmetilcellulosa hà una bona stabilità antimicrobiana, u mutivu principale hè chì l'idrossipropilmetilcellulosa hà gruppi idrofobici cù un altu gradu di sostituzione è l'impedimentu stericu di i gruppi. hè più facilmente eroded da i microorganisms, risultatu in a degradazione di e molécule d'etere di cellulosa è a scissione di a catena.U rendiment hè chì a viscosità apparente di a suluzione aquosa diminuisce.Se hè necessariu di guardà a suluzione aquosa di hydroxypropyl methylcellulose per un bellu pezzu, hè cunsigliatu di aghjunghje una traccia di agenti antifungali per chì a viscosità ùn cambia significativamente.Quandu sceglie l'agenti anti-fungali, cunsirvatori o fungicidi, deve esse attentu à a sicurità, è sceglite prudutti chì ùn sò micca tossichi per u corpu umanu, anu pruprietà stabile è inodore, cum'è fungicidi AMICAL di DOW Chem, conservatori CANGUARD64, agenti batteri FUELSAVER. è altri prudutti.pò ghjucà un rolu currispundente.


Tempu di post: 20-oct-2022