nè11

nutizie

Colla per tile, cola per tile, cola per tile, stupidu è pocu chjaru

Avà, quandu decoru è stendemu tile in casa, avemu sempre scontru una tale situazione: u maestru muratore chì pone i tile ci dumanda:

Aduprate un supportu adesivo o adesivo di tile in a vostra casa?

Qualchidunu anu dumandatu ancu s'ellu si usa l'adesivo di tile?

Hè stimatu chì parechji amichi seranu cunfusi.

Ùn sò micca sapè s'ellu si pò distingue trà a cola di tile, a cola di tile, è a cola di tile?

cola per tile

Avà, finu à chì avemu intesu chì hè un metudu di adesione sottile, pudemu cuncludi in fondu chì ellu usa l'adesivo di tile, ma ùn hè micca 100%.

Tile adhesive, in fattu, a mo capiscitura persunale hè u mortar di cimentu precedente più cola, ma alcune migliure sò state fatte in a formula è a ratio.I trè materiali principali di adesivi di tile sò in realtà sabbia di quartz, cimentu è gomma, cù alcuni additivi aghjuntu secondu un certu rapportu.Questu custituisce un adesivo speciale per tile ceramica.

Da u puntu di vista di l'apparenza, salvu chì quasi tutti l'adesivi di tile sò imballati in sacchetti, i so materiali sò tutti in forma di polvera, chì hè assai simili à l'imballu di cimentu, ma l'imballu hè più bellu.

U metudu di usu di l'adesivu di tile hè generalmente indicatu nantu à u saccu di stu pruduttu, vale à dì, una certa quantità di polvera hè mischjata cù una certa proporzione d'acqua, è dopu aduprata dopu a mossa uniforme, vale à dì, deve esse. aghjunghje cù l'acqua prima di pudè esse usatu.

stampa

L'adesivi di tile d'oghje sò adattati per quasi tutti i tipi di tile, cumpresi tile full-body, tile antichi è tile d'alta densità.Inoltre, l'adesivu di tile pò esse usatu micca solu per i tile interni, ma ancu per l'esterno.Havi una larga gamma di applicazioni.

cola per tile

Prima di parlà di adesivi di tile, lasciami chjarificà un prublema cun voi, vale à dì, l'adesivi di tile chì parechji muratori dicenu verbalmente ùn sò micca veramente adesivi di tile.Hè ciò chì chjamanu adesivu di tile.Dunque, avemu da esse chjaru nantu à questu puntu, altrimente, serà faciule cunfunditu.

U mo puntu di vista persunale hè chì questu hè u casu.L'adesivu di tile chì aghju dettu si deve riferite à l'adesivu di marmura è l'adesiu strutturale.Questu hè un tipu di cola pura, micca un materiale di cimentu polimeru.Hè un materiale completamente sfarente da l'adesivi di tile.

Da a perspettiva di l'apparenza è l'imballu, l'adesivi di tile sò imballati in bastoni o sacchetti.I materiali sò tutti in forma di pasta.Ci sò struzzioni nantu à l'esternu di l'adesivu di tile, chì descrizanu e parti d'usu specifichi, metudi d'utilizazione è precautions per l'usu.

A parte principale di l'applicazione di l'adesivu di tile hè aduprata per incollà u marmura nantu à u muru esternu, è ci sò grandi pareti di pannelli di core o pareti di pannelli di gesso in u nostru internu, è questu adesivu di tile pò ancu esse usatu per incollazione diretta.U metudu di appiccicà l'adhesiu di tile hè di applicà l'adesivo di tile direttamente nantu à u spinu di u tile, è poi appughjà u tile à a capa di basa.Si basa nantu à un ligame chimicu, chì hè assai forte.

Adesivo per piastrelle

L'adesivo di tile ùn hè micca usatu per incolla direttamente tile, hè solu un materiale utilizatu per trattà a parte posteriore di tile quandu si ponenu tile.

Questu hè chì a densità di a tile ceramica hè relativamente alta è a rata di assorbimentu d'acqua hè relativamente bassu.Ùn pò micca esse appiccicatu direttamente cù u mortar di cimentu, cusì stu tipu di materiale hè pruduttu, chì hè chjamatu adesivo di tile.

Da u puntu di vista di l'aspettu, a cola di tile back tile hè di solitu imballata in barili, un barile dopu l'altru.U materiale stessu hè liquidu, assai simili à a cola 108 chì avemu usatu prima.Hè essenzialmente una cola.Cusì pudemu distinguish facilmente da l'adesivi di tile è l'adesivi di tile da l'apparenza.

Usi: Cumu aduprà l'adesivo di tile?

Quandu avemu compru tile vitrificate, tile di u corpu sanu, etc., tile d'absorzione d'acqua in casa.A volte, u maestru di muratore pò suggerisce chì appricà l'adesivu nantu à u spinu di u tile.Cumu funziona?

Prima, lavate a parte posteriore di u tile cù l'acqua è secca, è poi aduprate una spazzola per applicà l'adhesiu di tile nantu à u spinu di u tile, è appricà strettu.Dopu chì i tile sò rivestiti cù a cola di volta, mette i tile da parte per siccà naturali.Questa cola di tile deve esse secca prima di l'usu.Allora seguite u metudu di pasta bagnata normale per incollà i tile chì sò stati dipinti cù l'adesivo di tile.

Comparazione di adesivi per tile, adesivi per tile è adesivi per tile

Prima di tuttu, in quantu à u scopu di l'applicazione, pensu personalmente chì l'adesivi di tile sò i più utilizati.Diversi tile pò esse usatu in diverse parti.Inoltre, a so forza di ligame si basa nantu à a cumminazione di cunnessione meccanica è cunnessione chimica, è u ligame hè assai fermu.

Siconda, da un puntu di vista operativu.L'adhesiu di tile hè u più simplice, hè di applicà una capa di cola nantu à u spinu di u tile, è ùn hà micca altru effettu.L'adhesiu di tile hè difficiule di operà, perchè esige un metudu di pasta fina per incolla.Inoltre, l'adesivu di tile hè cola, pasta, è hè ancu assai simplice.

In termini di costu, l'adesivu di tile deve esse u più caru, seguitu da l'adesivu di tile, è infine l'adesivo di tile.


Tempu di Postu: 26-Nov-2022