nè11

nutizie

L'incontru di l'idrossietilcellulosa è i rivestimenti à l'acqua

Cos'è l'idrossietilcellulosa?

Idrossietilcellulosa (HEC), un solidu fibru o pulverulente, biancu o giallu pallidu, inodore, non tossicu, preparatu per eterificazione di cellulosa alcalina è ossidu d'etilene (o cloroidrina), appartene à u genus Eteri di cellulosa solubile Nonionic.Perchè l'HEC hà boni proprietà cum'è l'ispessimentu, a sospensione, a dispersione, l'emulsionazione, l'incollatura, a furmazione di film, a prutezzione di l'umidità è a furnisce coloidi protettivi, hè stata largamente utilizata in l'esplorazione di l'oliu, i rivestimenti, a custruzzione, a medicina è l'alimentariu, i tessili, a fabbricazione di carta è i polimeri. .Polimerizazione è altri campi.

L'idrossietilcellulosa hè largamente usata in l'industria di i rivestimenti.Fighjemu un ochju à cumu funziona in i rivestimenti:

Chì succede quandu l'idrossietilcellulosa incontra i rivestimenti à l'acqua?

Cum'è un tensioattivu non ionicu, l'idrossietil cellulosa hà e seguenti proprietà in più di l'ispessimentu, a sospensione, u ligame, a flottazione, a filmazione, a dispersione, a ritenzione d'acqua è a furnisce coloidi protettivi:

L'HEC hè soluble in acqua calda o fridda, è ùn precipita à alta temperatura o bolle, facendu chì hà una larga gamma di caratteristiche di solubilità è viscosità, è ancu gelling non termale;

A capacità di retenzioni di l'acqua hè duie volte quella di a metil cellulosa, è hà megliu regulazione di u flussu;

Non-ionicu stessu pò coexiste cù una larga gamma di altri polimeri, surfactants è sali solubili in acqua, è hè un addensante coloidal eccellente chì cuntene suluzioni elettroliti d'alta cuncentrazione;

In cunfrontu cù a metilcellulosa ricunnisciuta è l'idrossipropilmetilcellulosa, a capacità di dispersione di HEC hè u peghju, ma a capacità di coloidi protettiva hè a più forte.

Siccomu l'idrossietilcellulosa trattata in superficia hè un solidu pulverulente o fibru, Shandong Heda vi ricorda di attentu à i seguenti punti durante a preparazione di liquore madre di hydroxyethyl cellulosa:

(1) Prima è dopu l'aghjunghje l'hydroxyethyl cellulosa, deve esse mantinutu agitando finu à chì a suluzione hè cumpletamente trasparente è chjara.

(2) Deve esse sieved lentamente in u barile di mischju, è ùn cunnetta micca direttamente l'hydroxyethyl cellulosa è hydroxyethyl cellulosa in a canna di mistura in grande quantità o in forma di lumps and balls.

(3) A temperatura di l'acqua è u valore di u pH di l'acqua anu una relazione evidenti à a dissoluzione di cellulosa hydroxyethyl, cusì una attenzione particulari deve esse pagata.

(4) Ùn aghjustate mai alcune sustanzi alkaline à a mistura prima chì u polveru di cellulosa hydroxyethyl hè imbullatu cù l'acqua.L'elevazione di u pH solu dopu a umidità aiuterà à a dissoluzione.

(5) In quantu pussibule, aghjunghje l'agentu antifungu in anticipu.

(6) Quandu si usa l'hydroxyethyl cellulosa d'alta viscosità, a cuncentrazione di u licore mamma ùn deve esse più altu di 2,5-3% (per pesu), altrimenti u licore mamma hè difficiule di trattà.


Tempu di Postu: Nov-16-2022