nè11

nutizie

L'effettu di l'aghjunzione di cellulosa à u putty powder

Quandu avemu usatu putty powder, ci saranu spessu qualchi prublemi, perchè ùn sapemu micca u mutivu.Pensu chì deve esse sette tippi di prublemi chì spessu appariscenu in putty powder!

 

Unu: Fate prestu.Questu hè principarmenti in relazione cù l'aghjunzione di calcium di cendra è a tarifa di retenzioni di l'acqua di a fibra, è ancu in relazione à a secca di u muru.

 

Dui: sbuccia è rotulu.Questu hè ligatu à a tarifa di retenzioni di l'acqua, chì hè faciule d'avè quandu a viscosità di a cellulosa hè bassa o a quantità di l'aghjunzione hè chjuca.

 

Trè: rimozione di polvera.Questu hè ligatu à a quantità di calcium di cendra aghjuntu, è hè ancu ligata à a quantità è a qualità di cellulosa aghjuntu.Hè riflessu in u tassu di ritenzione di l'acqua di u pruduttu.U tassu di retenzioni di l'acqua hè bassu è u tempu d'idratazione di u calciu di cendra ùn hè micca abbastanza.

Quattru: vesciche.Questu hè in relazione cù l'umidità secca è a flatness di u muru, è hè ancu ligatu à a custruzzione.

Cinque: Un puntu pin appare.Questu hè in relazione cù a cellulosa, chì hà pocu proprietà di filmazione.À u listessu tempu, l'impurità in a cellulosa reagiscenu ligeramente cù u calciu di cendra.Se a reazione hè severa, u putty powder apparisce in u statu di residu di curd di fagioli.Ùn si pò micca mette nantu à u muru, è ùn hà micca forza cohesive à u stessu tempu.Inoltre, sta situazione si trova ancu cù prudutti cum'è gruppi carboxyl aghjuntu à a cellulosa.

Sei: Caves vulcaniche è picculi buchi appariscenu.Questu hè ovviamente ligatu à a tensione di a superficia di l'acqua di a suluzione aquosa d'hydroxypropyl methylcellulose, ma a tensione di a superficia di l'acqua di a suluzione aquosa di hydroxypropyl ùn hè micca evidenti.Serà megliu fà un trattamentu ligeru.

Sette: Dopu chì u putty hè seccu, hè faciule per cracke è giallu.Questu hè ligatu à l'aghjunzione di una grande quantità di calcium grisgiu.Se a quantità di calcium grisgiu hè aghjuntu troppu, a durezza di u putty powder aumenterà dopu à seccu.Solu a durezza è senza flessibilità facilmente crack, soprattuttu quandu hè sottumessu à a forza esterna.Hè ancu ligata à l'altu cuntenutu di l'oxidu di calcium in calcium grisgiu.

1. Perchè u putty powder diventa più diluente dopu à aghjunghje l'acqua?

L'etere di cellulosa hè utilizatu com'è addensante è agentu di retenzione di l'acqua in u putty.A causa di a tixotropia di a cellulosa stessu, l'aghjunzione di cellulosa in u putty powder porta ancu à a tixotropia dopu l'aghjunghje l'acqua à u putty.Questa tixotropia hè causata da a distruzzione di a struttura liberamente cumminata di i cumpunenti in u putty powder.Sta struttura nasce in riposu è si rompe sottu stress.C'est à dire que la viscosité diminue sous agitation, et que la viscosité se récupère lorsqu'on est fermé.

2. Chì ghjè u mutivu perchè u putty hè relativamente pisanti in u prucessu di scraping?

In questu casu, a viscosità di a cellulosa generalmente utilizata hè troppu alta.Certi pruduttori utilizanu 200 000 cellulosa per fà putty.U putty pruduttu in questu modu hà una viscosità alta, perchè si senti pisanti quandu si scraping.A quantità cunsigliata di putty per i muri interni hè 3-5 kg, è a viscosità hè 80 000-100 000.

3. Perchè u putty è u mortar fattu di cellulosa cù a listessa viscosità si sentenu diffirenti in l'invernu è l'estiu?

A causa di a gelazione termale di u pruduttu, a viscosità di u pruduttu diminuite gradualmente cù l'aumentu di a temperatura.Quandu a temperatura supera a temperatura di u gelu di u pruduttu, u pruduttu serà precipitatu da l'acqua è perde a so viscosità.A temperatura di l'ambienti in l'estiu hè generalmente più di 30 gradi, chì hè assai diffirenti da a temperatura in l'invernu, cusì a viscosità hè più bassu.Hè ricumandemu di sceglie un pruduttu cù una viscosità più altu quandu applicà u pruduttu in l'estiu, o aumentà a quantità di cellulosa, è sceglite un pruduttu cù una temperatura di gel più altu.


Tempu di Post: 22-May-2023