nè11

nutizie

Usi principali è diffirenzii di HPMC HEC 01. Hydroxyethyl Cellulose

01. Hydroxyethyl Cellulosa
Cum'è un tensioattivu non ionicu, l'idrossietil cellulosa ùn hà micca solu e funzioni di sospensione, ispessimentu, dispersione, flottazione, ligame, filmazione, ritenzione d'acqua è furnisce colloidi protettivi, ma hà ancu e seguenti proprietà:
1. HEC hè soluble in acqua calda o fridda, è ùn precipitate à alta temperatura o bolle, cusì chì hà una larga gamma di caratteristiche di solubilità è viscosità, è gelation non-termale;

2. Paragunatu cù a cellulosa methyl è hydroxypropyl methyl cellulosa ricunnisciuta, a capacità di dispersione di HEC hè u peghju, ma u coloide protettivu hà a capacità più forte.

3. A capacità di ritenimentu di l'acqua hè duie volte più altu ch'è quellu di a cellulosa di metile, è hà megliu regulazione di u flussu.

Precauzioni durante l'usu:
Siccomu l'hydroxyethyl cellulosa trattata in superficia hè in polvere o cellulosa solida, hè faciule di manighjà è dissolve in l'acqua sempre chì e seguenti cose sò nutate.

1. Prima è dopu l'aghjunzione di cellulosa hydroxyethyl, deve esse agitatu continuamente finu à chì a suluzione hè cumpletamente trasparente è chjara.

2. Si deve esse sieved in a canna di mischju lentamente.Ùn aghjunghje micca direttamente a cellulosa hydroxyethyl chì hè stata furmata in lumps o boli in u canna di mischju in quantità grande o direttamente.

3. A temperatura di l'acqua è u valore di pH di l'acqua anu una relazione significativa cù a dissoluzione di cellulosa hydroxyethyl, cusì una attenzione particulari deve esse pagata.

4. Ùn aghjustate mai alcune sustanzi alkaline à a mistura prima chì u polveru di cellulosa hydroxyethyl hè riscaldatu da l'acqua.Aumentà u valore di PH dopu u riscaldamentu hè utile per a dissoluzione.

Usu HEC:
1. Generalmente usatu cum'è agenti addensanti, agenti protettivi, adesivi, stabilizzatori è additivi per a preparazione di emulsioni, gel, unguenti, lozioni, agenti per l'ochju, suppositori è tablette, ancu usati cum'è gel idrofilu, materiali di scheletru, preparazione di preparazione di scheletri à liberazione sustinuta. , è pò ancu esse usatu cum'è stabilizzante in l'alimentariu.

2. Hè usatu cum'è agenti di sizing in l'industria tessili, bonding, thickening, emulsifying, stabilizing and other auxiliaries in l'elettronica è i settori di l'industria ligera.

3. Adupratu cum'è addensante è riduttore di filtratu per u fluidu di perforazione à l'acqua è u fluidu di cumpletamentu, è hà un effettu di ispessimentu evidenti in u fluidu di perforazione di l'acqua salata.Pò esse ancu usatu cum'è un agentu di cuntrollu di perdita di fluidu per u cimentu di pozzi d'oliu.Pò esse cross-linked with ioni di metalli polivalenti per furmà gels.

5. Stu pruduttu hè usatu cum'è un dispersant per i fluidi di frattura di gel basati in acqua, polistirene è clorur di polivinile in a produzzione di frattura d'oliu.Pò esse ancu usatu cum'è addensante di emulsione in l'industria di pittura, resistenza sensibile à l'umidità in l'industria elettronica, inhibitore di a coagulazione di cimentu è agente di retenzione di l'umidità in l'industria di a custruzione.Adesivi per smalti e dentifrici per l'industria ceramica.Hè ancu largamente utilizatu in stampa è tintura, tessili, fabbricazione di carta, medicina, igiene, alimentazione, sigarette, pesticidi è agenti di estinzione di u focu.

02.Hydroxypropyl Methyl Cellulosa
1. Industria Coating: Cum'è un addensante, dispersante è stabilizzante in l'industria di revestimentu, hà una bona cumpatibilità in acqua o solventi organici.cum'è un remover di pittura.

2. A fabricazione di ceramica: largamente usata cum'è legante in a fabricazione di prudutti ceramichi.

3. Altri: Stu pruduttu hè ancu largamente utilizatu in a pelle, l'industria di i prudutti di carta, a preservazione di frutti è ligumi è l'industria tessili, etc.

4. Stampa di tinta: cum'è addensante, dispersante è stabilizzante in l'industria di tinta, hà una bona cumpatibilità in acqua o solventi organici.

5. Plastica: usata cum'è agente di liberazione di molding, softener, lubricant, etc.

6. Polyvinyl chloride: Hè usatu cum'è dispersant in a pruduzzione di polyvinyl chloride, è hè l'agente ausiliariu principale per a preparazione di PVC per polimerizazione di sospensjoni.

7. Industria di a custruzzione: Cum'è un agentu di rete d'acqua è retarder per u mortar di cimentu, u mortar hà pumpability.Adupratu cum'è legante in pasta di gesso, gypsum, putty powder o altri materiali di costruzione per migliurà a diffusione è allargà u tempu di operazione.Hè aduprata cum'è pasta per tile ceramica, marmura, decorazione plastica, cum'è rinforzante di pasta, è pò ancu riduce a quantità di cimentu.A ritenzione d'acqua di l'idrossipropilmetilcellulosa HPMC pò prevene a slurry da cracking per via di l'asciugatura troppu veloce dopu l'applicazione, è rinfurzà a forza dopu l'indurimentu.

8. Industria farmaceutica: materiali di rivestimentu;materiale di film;Materiali polimeri di cuntrollu di freccia per preparazioni à liberazione sustinuta;stabilizatori;agenti suspendenti;raccoglitori di tablette;appiccicatori.

Natura:
1. Apparizione: polvere bianca o bianca.

2. Grandezza di particella;100 mesh pass rate hè più grande di 98,5%;80 mesh pass rate hè 100%.A dimensione di particella di specificazione speciale hè 40 ~ 60 mesh.

3. Temperatura di carbonizazione: 280-300 ℃

4. Densità apparente: 0,25-0,70 g / cm (di solitu intornu à 0,5 g / cm), gravità specifica 1,26-1,31.

5. Temperature di decolorazione: 190-200 ℃

6. Tensione di a superficia: suluzione 2% aqueous hè 42-56dyn / cm.

7. Solubilità: solubile in l'acqua è certi solventi, cum'è a proporzione adatta di etanol / acqua, propanol / acqua, etc. Soluzioni aqueous sò superfici attive.Alta trasparenza è prestazione stabile.E diverse specificazioni di i prudutti anu diverse temperature di gel, è a solubilità cambia cù a viscosità.Più bassa hè a viscosità, più grande hè a solubilità.E diverse specificazioni di HPMC anu proprietà diverse.A dissoluzione di HPMC in acqua ùn hè micca affettata da u valore di pH.

8. Cù a diminuzione di u cuntenutu di u gruppu methoxy, u puntu di gelu aumenta, a solubilità di l'acqua diminuite, è l'attività di a superficia di HPMC diminuite.

9. HPMC hà ancu e caratteristiche di capacità di addensamentu, resistenza à u sali, polveru di fraschi bassu, stabilità di pH, ritenzione d'acqua, stabilità dimensionale, eccellenti proprietà di filmazione, è una larga gamma di resistenza à l'enzimi, dispersibility è cohesiveness.


Tempu di Postu: Nov-17-2022