nè11

nutizie

L'idrossipropilmetilcellulosa pò migliurà a resistenza di dispersione di u mortar di cimentu

A resistenza di dispersione hè un indice tecnicu impurtante per misurà a qualità di anti-dispersante.L'idrossipropilmetilcellulosa hè un compostu polimeru soluble in acqua, cunnisciutu ancu com'è resina solubile in acqua o polimeru solubile in acqua.Aumenta a cunsistenza di a mistura aumentendu a viscosità di l'acqua di mischju.Hè un tipu di materiale polimeru idrofilu, chì pò esse dissolutu in acqua è formanu una suluzione o liquidu dispersible.L'esperimenti dimustranu chì quandu a quantità di superplasticante di u sistema di naftalina aumenta, l'aghjunzione di superplasticizante riduce a resistenza di dispersione di u mortar di cimentu frescu.Questu hè perchè l'agentu di riduzzione di l'acqua d'alta efficienza di a serie di naftalina appartene à l'agentu attivu di a superficia, quandu l'agentu di riduzzione di l'acqua aghjuntu à u mortaru, l'agentu di riduzzione d'acqua in a superficia di particelle di cimentu superficia orientata di particelle di cimentu cù a stessa carica, a floculazione di repulsione elettrica. struttura di particeddi di cimentu furmatu da dividendu, wrap in a struttura di liberazione acqua, pruvucarà a perdita di parte di u cimentu.À u listessu tempu, si trova chì cù l'aumentu di u cuntenutu di HPMC, l'anti dispersione di u mortar di cimentu frescu hè megliu è megliu.

Caratteristiche di forza di u béton:

L'admixture di béton non-dispersive subacquea HPMC hè stata appiicata in l'ingegneria di fundazione di u ponte di l'autostrada, è u gradu di forza di disignu era C25.Dopu à a prova di basa, a dosa di cimentu hè 400 kg, u fumu di silice mistu compostu 25 kg / m3, a dosa ottima HPMC hè di 0,6% di a dosa di cimentu, u rapportu di cimentu d'acqua hè 0,42, a tarifa di sabbia hè di 40%, u rendiment di l'agente di riduzzione d'acqua di naftalina d'alta efficienza hè di 8% di cimentu dosage, u specimen béton in aria 28d, a forza mediu hè 42.6MPa, A forza media di u béton versatu sottu acqua cù una altezza di caduta di 60mm in acqua hè 36.4mpa per 28 ghjorni, è u rapportu di forza di u béton furmatu in. acqua è u béton furmatu in l'aria hè 84,8%, chì mostra un effettu significativu.

1. L'aghjuntu di HPMC hà un effettu retarding evidenti nantu à a mistura di mortar.Cù l'aumentu di a dosa di HPMC, u tempu di stallazione di u mortar hè prolongatu successivamente.Sutta a listessa cundizione di dosage HPMC, u tempu di stallazione di u mortar sottumarinu hè più longu di quellu di l'aria.Questa funzione hè benefica per u pumping di cimentu sottumarinu.

2, mischju cù hydroxypropyl methyl cellulosa di mortar di cimentu frescu hà una bona coesione, quasi nisun fenomenu di sanguinamentu.

3, a dosa di HPMC è a dumanda di l'acqua di mortar prima diminuite è poi aumentanu significativamente.

4. L'incorporazione di reducer d'acqua migliurà u prublema di a crescita di a dumanda di l'acqua per u mortar, ma deve esse cuntrullata raghjone, altrimenti, qualchì volta riduce a resistenza di dispersione sottumarina di u mortar di cimentu frescu.

5. Ci hè pocu sfarenza in struttura trà HPMC cimentu mistu slurry specimens net è blank specimens, è ùn ci hè pocu diffarenza in struttura è compactness trà l'acqua pered specimens di cimentu è aria poured cement net slurry specimens.L'esemplariu 28d di moldura sottumarina hè ligeramente scioltu.U mutivu principalu hè chì l'aghjuntu di HPMC reduce assai a perdita è a dispersione di cimentu durante l'acqua per l'acqua, ma ancu reduce u gradu di compactazione di cimentu.In u prugettu, sottu à a cundizione di assicurà l'effettu non-dispersione sottu à l'acqua, a quantità di mistura di HPMC hè ridutta quant'è pussibule.

6, aghjunghje HPMC sottu acqua ùn disperse additive béton, cuntrullà a quantità di bona forza, u prughjettu pilotu mostra chì u rapportu forza di furmà béton in acqua è furmendu in aria hè 84,8%, l 'effettu hè più significativu.


Tempu di post: 17-sep-2022