nè11

nutizie

Idrossipropilmetilcellulosa è ratio di cimentu

Chì ghjè u rapportu HPMC Hydroxypropyl metil cellulosa è cimentu?

Un mortu d'insulazione di l'ingegneria impermeabile, e so caratteristiche dipendenu da u seguente pesu netu di materie prime fatte: Concrete 30-340, polvere di brique di rifiuti di custruzzione di ingegneria 40-50, fibra di lignina 20-24, formate di calcium 4-6,idrossipropilmetilcellulosa7-9, polvere di carburu di siliciu 40-45, polvere d'idrossidu di calcium 10-20, polvere di corindone marrone 10-12, polvere di limo di grande cità secca 30-35, terra di città di Datong 40-45, sulfate d'aluminiu 4-6, amido di base carboxymethyl 20-24, materiali mudificati nanotechnologia polvara di carbone 4-6, acqua 600-650;U mortar d'insulazione di l'ingegneria impermeabile di stu pruduttu hà un forte isolamentu termicu, una bona resistenza à u focu, un forte ligame cù u muru, forza di compressione, prestazioni di trazione, bona resistenza à l'invecchiamentu, bona prutezzione di l'ambiente, eccellente resistenza à l'umidità, resistenza à i crack, impediscenu a caduta.Oghje avemu da parlà di a viscosità di hydroxypropyl methyl cellulosa suluzione acquosa hè tuttu in ciò chì aspetti?Studiemu veramente.

1. U pesu moleculare relative, a temperatura di a suluzione aqueous, a tarifa di taglio è u metudu spirimintali di l'etere di cellulosa;2. A più alta a temperatura di transizione di vetru, u più grande u pesu moleculare relative, a viscosità di a suluzione hè naturalmente più alta;3. U più altu u cuntenutu di l'etere di cellulosa, u più altu hè a viscosità di a suluzione, cusì in l'implementazione di l'appiecazione duvemu attente à a quantità adatta di incorporazione, impediscenu l'incorporazione hè troppu altu, è affettanu direttamente e caratteristiche di u mortar di cimentu. è cimentu di cimentu;4. Cum'è a maiò parte di a suluzione, a viscosità ancu diminuite cù l'aumentu di a temperatura, più u più altu u cuntenutu di l'etere di cellulosa, u più grande u dannu di a temperatura;Inoltre, l'effettu di l'espessimentu propiu varieghja ancu secondu a quantità di acqua utilizata per u cimentu epoxy.

A viscosità di a soluzione acquosa di l'idrossipropilmetilcellulosa pò ancu serve cum'è un ligame chjave per i cumenti nantu à e caratteristiche di l'etere di cellulosa, più alta hè a viscosità di a suluzione acquosa, u so grossu di materiali di cimentu epossidicu sò, megliu, nantu à a parte posteriore di e proprietà di gelificazione di a piastra. ma s'è a viscosità hè troppu grande, dannu a materia prima di cimentu epossidicu subitu liquidità è enforceability.In quantu à qualchì mortaru autolivellante cù alta fluidità, a viscosità di l'etere di cellulosa serà specificatu per esse più bassu.

A suluzione di cellulosa aqueous hè un corpu pseudoplastic, avemu in u stadiu più tardi di a rilevazione di u tassu di cisura hè più grande, a viscosità hè più chjuca.

Dunque, per riassume hè: a coesione di u mortar di cimentu serà ridutta da a forza esterna, chì hè benefica per a custruzzione di l'ingegneria daretu, ma a suluzione aquosa di cellulosa etere in u casu di un valore di cuncentrazione assai bassu, averà accadutu e caratteristiche di non- liquid Newtonian, à u cuntrariu, quandu u valore di cuncintrazzioni hè aumentatu, a suluzione acqua sarà accadutu caratteristiche liquidu pseudoplastic.

A ritenzione d'acqua da l'idrossipropilmetilcellulosa hè una di e proprietà chjave di l'idrossipropilmetilcellulosa.A rata di evaporazione di u cuntenutu di l'acqua in i prudutti misti di mortare è gesso hè affettata da a temperatura di u gasu, a temperatura è a pressione di u gasu.Per quessa, in staghjoni differente, plus hydroxypropyl methyl cellulosa u listessu quantità di efficacità acqua prodottu hà qualchi differenzi.

In generale, u più altu hè a viscosità di l'hydroxypropyl metil cellulosa, u megliu l'effettu propiu di a ritenzione d'acqua serà, ma u dannu di a viscosità à a ritenzione d'acqua serà ridutta dopu chì a viscosità supera 100.000 Mpa.s.Quandu a viscosità di HYDROXYpropyl metil cellulosa supera i 100.000, u tassu di ritenzione d'acqua pò esse significativamente migliuratu aumentendu a quantità di hydroxypropyl metil cellulosa.

In u prucessu di custruzzione detallatu, l'effettu di ritenzione di l'acqua di u slurry pò esse aghjustatu per aghjustà a quantità di hydroxypropyl metil cellulosa.I prudutti di a serie Hydroxypropyl metil cellulosa ponu risolve in modu efficace u prublema di a ritenzione d'acqua sottu una temperatura alta continua.In a staghjoni cuntinuu di a temperatura alta, soprattuttu in i zoni caldi è boring è a custruzzione di a cromatografia nantu à u latu assulanatu, a cellulosa HYDROXYpropyl methyl d'alta qualità hè necessaria per sviluppà a retenzioni d'acqua di u slurry.

High quality of hydroxypropyl metil cellulosa, hà un bonu equilibriu, i so gruppi funzionali di l'ossigenu di butile terziari è idrossipropilici longu a distribuzione di a struttura di a catena molekulari di fibra, pò sviluppà un gruppu di metilaldeide è l'ossigenu, è a qualità di l'acqua di i legami covalenti in forma digitale pò. , divintatu acqua ligata è acqua di a dispersione, poi cuntrullà effittivamenti clima alta temperatura causata da evaporazione acqua, alta ritenzione acqua.

High quality of hydroxypropyl methyl cellulosa pò adattà terreni sciolti è cummirciali in u mortar mixte è i prudutti di gesso, è tutti i particeddi solidi cyst, umitu, cool, è formanu una strata di film, umidità in moderatu à longu andà pianu pianu liberatu da a basa, cù u iniziu di cumposti urgànichi additivu di reazzione idratazione, poi guarantisci a coerenza di a forza di compressione di materie prime è forza di trazione.In u prucessu di custruzzione di l'estate di alta temperatura sustinutu, per quessa, per ghjunghje l'effettu di l'acqua, deve esse in cunfurmità cù a ricetta per una certa quantità è a qualità di i prudutti di cellulosa hydroxypropyl methyl, altrimenti, mostrarà u boring troppu veloce è pruvucannu una idratazione insufficiente, riduce a compressione. forza, split, popped i qualità cum'è metope tamburinu viotu è dubbitu, dinù cumminata cù u coefficient difficultà custruzzione travagliadori.Quandu a temperatura scende, a quantità di cellulosa hydroxypropyl methyl pò esse ridutta lentamente è u listessu effettu di retenzioni d'acqua pò esse rializatu.

Se l'etere di cellulosa ùn hè micca aghjuntu, a cromatografia di u mortar di cimentu frescu si secca rapidamente, facendu chì u cimentu ùn pò micca esse idratatu in modu normale, risultatu in u mortar di cimentu ùn pò esse duru prima è ottene una aderenza megliu.À u listessu tempu, l'aghjunzione di l'etere di cellulosa face chì u mortar di cimentu hà una bona duttilità è flessibilità, è migliurà a forza di compressione di ligame di u mortar di cimentu.

1, idrossipropilmetilcellulosa dimensione di particella

A dimensione di particella di l'etere di cellulosa dannu a so solubilità.L'etere di cellulosa fina hè, più veloce a so rata di descomposizione in l'acqua è più altu e so caratteristiche di ritenzione d'acqua.Dunque, a dimensione di particella di l'etere di cellulosa deve esse inclusa in l'investigazione di una di e so caratteristiche.In generale, a dimensione di particella di cellulosa etere di 80 mesh basatu nantu.

2, hydroxypropyl metil cellulosa secca senza gravità

Secca manic senza tassu di gravità, si riferisce à una certa temperatura di l'etere cellulosa manic secca, a perdita di qualità chimica cuntatu per u percentualità di qualità mostra uriginale di a cumpusizioni.Per una certa qualità di cellulosa etere in u seccu senza tassu di gravità hè troppu altu, hà da riduce i cumpunenti pertinenti in cellulosa etere, dannu l 'effettu attuale di l 'usu di cumpagnii downstream, ma dinù migliurà u costu di compra.Di solitu l'etere di cellulosa secca senza gravità ùn deve micca più di 5,0%.

3, hydroxypropyl metil cellulosa potassiu thiocyanate frassini

Per una certa qualità di l'etere di cellulosa in u cuntenutu di cendra hè troppu altu, riducerà l'etere di cellulosa in i cumpunenti pertinenti, dannu l'effettu propiu di l'usu di l'imprese downstream, u cuntenutu di cendra di l'etere di cellulosa tiocianatu di potassiu hè a cunsiderazione principale di e so caratteristiche. valore di l'indice.

4, viscosità hydroxypropyl metil cellulosa

L'idrossipropilmetilcellulosa di ritenzione d'acqua è l'effettu addensante hè a chjave per aghjunghje l'etere di cellulosa di mortar di cimentu in a so propria viscosità è incorporazione.

5, hydroxypropyl metil cellulosa valore PH

A viscosità di i prudutti di l'idrossipropilmetilcellulosa diminuisce gradualmente à a temperatura più alta o dopu l'almacenamiento per un bellu pezzu, in particulare per i prudutti d'alta viscosità, cusì u valore di pH deve esse limitatu.Hè generalmente stipulatu chì a categuria di valore PH di l'etere di cellulosa deve esse operatu cum'è 5-9.

6. Transmittance di hydroxypropyl metil cellulosa

I vantaghji è i svantaghji di a trasmittanza di l'idrossipropilmetilcellulosa ponu influenzà direttamente l'effettu propiu di u so usu in materiali di custruzzione.I fatturi principali chì dannu a transmittance di l'etere di cellulosa sò:(1) a qualità di a materia prima;(2) l'effettu propiu di a morte;(3) Preparazione di tecnulugia di trasfurmazioni;(4) preparazione di solventi organici;(5) L'effettu propiu di zhonghe.

Sicondu l'effettu di l'applicazione attuale, a trasmittanza di l'etere di cellulosa ùn deve esse menu di 80%.

7, hydroxypropyl methyl cellulosa suspetta temperatura

L'idrossipropilmetilcellulosa in i cumpunenti di cimentu cum'è a chjave per aumentà l'adesivi, a viscosità è l'agente di ritenzione d'acqua, cusì a viscosità è a temperatura di u gel hè u valore di l'indice chjave di l'idrossipropilmetilcellulosa.A temperatura hè aduprata per ghjudicà u tipu è a specificazione di l'etere di cellulosa, è u gradu di sustituzzioni di l'etere di cellulosa hè in relazione.

8. Inoltre, u salinu è u residuu dannu ancu a temperatura di a cola.Quandu a temperatura di a suluzione aquosa aumenta, u polimeru di fibra manca gradualmente d'acqua, è a viscosità di a suluzione aquosa diminuisce.Quandu u puntu adesivu hè righjuntu, u polimeru hè cumpletamente seccu è l'adesivu hè pruduttu.Dunque, a temperatura di u funziunamentu di i membri di cimentu hè di solitu sottu à a temperatura di a cola originale.Sutta stu standard, u più bassu a temperatura, u più altu hè a viscosità, è u più significativu l'effettu propiu di a viscosificazione è a ritenzione d'acqua.


Tempu di posta: 09-09-2022