nè11

nutizie

Hydroxypropyl metil cellulosa è carboxymethyl cellulosa sodium pò esse mischju

Pò HPMC è CMC mischjà

A metil cellulosa hè bianca o bianca cum'è un polveru fibru o granulare;Inodore, senza gustu.Stu pruduttu in l'acqua swelling in una suluzione coloidali chjaru o ligeramente turbid;Insolubile in etanolu assolutu, cloroformu o etere dietilu.Hè rapidamente dispersatu è gonfiatu in acqua calda à 80-90 ℃, è rapidamente dissolutu dopu à rinfriscà.A suluzione aquosa hè abbastanza stabile à a temperatura di l'ambienti, è pò gelà à alta temperatura, è u gelu pò cambià cù a suluzione cù a temperatura.

Havi un'eccellente wettability, dispersion, adhesion, thickening, emulsification, water retention and film formation, as well as oil impermeability.A film hà una resistenza eccellente, flessibilità è trasparenza.Perchè ùn hè micca ionicu, pò esse cumpatibile cù altri emulsionanti, ma hè faciule di salinu fora, è a suluzione hè stabile in a gamma di PH2 - 12. Carboxymethyl cellulosa di sodiu Stu pruduttu hè u salinu di sodium di cellulosa carboxymethyl etere. appartene à l'etere di cellulosa anionica, hè un polveru fibru biancu o latte biancu o particella, densità 0,5-0,7 g / centimetru cubicu, quasi inodore, senza gustu, hygroscopic.Facile da disperse in acqua in una soluzione gelatinosa trasparente, insolubile in etanolu è altri solventi organici.

Quandu u pH di a suluzione aquosa hè 6,5 - 8,5, a viscosità di u slurry diminuite significativamente quandu u pH hè> 10 o <5, è u rendiment hè u megliu quandu u pH hè 7. Per a stabilità termale, a viscosità s'arrizza rapidamente sottu. 20 ℃, cambia lentamente à 45 ℃, è a denaturazione colloidale è a viscosità è e proprietà diminuiscenu significativamente quandu si riscalda per un bellu pezzu sopra 80 ℃.Facilmente solubile in acqua, suluzione trasparente;Hè assai stabile in suluzione alkaline, è faciule d'idrolizà in u casu di l'acidu.Quandu u valore di u pH hè 2-3, a precipitazione hè accaduta, è a precipitazione ancu in u casu di sali di metalli multivalenti.Hydroxypropyl metil cellulosa, cunnisciuta ancu com'è hydroxypropyl metil cellulosa, cellulosa hydroxypropyl metil etere, hè a selezzione di cellulosa di cuttuni assai pura cum'è materia prima, in cundizioni alkaline per eterificazione è preparazione speciale.

Soluble in acqua è C più polari è proporzione apprupriata di etanol / acqua, propanol / acqua, dichloroethane, etc., insoluble in diethyl ether, acetone, etanol assolutu, gonfiante in acqua fridda in una suluzione coloidale chjara o ligeramente turbidizzata.A suluzione acquosa hà attività di superficia, alta trasparenza è rendiment stabile.HPMC hà a pruprietà di gel caldu.Dopu u riscaldamentu, a suluzione aquosa di u produttu forma a precipitazione di gel, è poi si dissolve dopu à rinfriscà.A temperatura di gel di diverse specificazioni hè diversu.


Tempu di Postu: Set-09-2022