nè11

nutizie

Idrossietilcellulosa in vernice in emulsione

Metodu d'applicazione di l'idrossietilcellulosa in vernice di lattice

1. Hydroxyethyl cellulosa cù porridge cum'è fenologia: perchè l'hydroxyethyl cellulosa ùn hè micca facilmente dissoluta in solventi organici, certi solventi organici ponu esse usatu per equipà a porridge.L'acqua di ghiaccio hè ancu un solvente male, per quessa hè spessu usata in porridge cù liquidi organici.L'hydroxyethyl cellulosa di forma congee pò esse aghjuntu direttamente in emulsii paint.Hydroxyethyl cellulosa hè stata saturata in forma di porridge.Quandu si aghjunghjenu à a pintura, si dissolve rapidamente è sgrossa.Mantene in agitazione finu à chì l'idrossietil cellulosa hè completamente dispersa è dissoluta.Un porridge tipicu hè fattu mischjendu sei parte di solvente urgànicu o acqua di ghiaccio cù una parte di cellulosa hydroxyethyl.Dopu à circa 5-30 minuti, l'idrossietilcellulosa idrolizza è visibilmente aumenta.(Hè suggeritu chì l'umidità di l'acqua in l'estiu hè troppu alta per esse usata per porridge).

2. Add hydroxyethyl cellulosa direttamente à u pigmentu di macinazione: stu metudu hè simplice è u tempu hè cortu.I metudi detallati sò i seguenti:

(1) Aghjunghjite l'acqua pura appropritata in u VAT di l'altu deve tagliate l'agitatore (in generale, additivi filmati è agenti bagnati sò aghjuntu à questu tempu)

(2) Accuminciate à agite à bassa velocità senza piantà è aghjunghje lentamente l'idrossietil cellulosa uniformemente

(3) Cuntinuà a mossa finu à chì tutti i particeddi sò spargugliati uniformemente è imbulighjate

(4) Aghjunghjite l'inibitore di muffa è aghjustate u valore di PH

(5) Agite finu à chì tutta a cellulosa hydroxyethyl hè dissoluta cumplettamente (a viscosità di a suluzione aumenta significativamente), dopu aghjunghje altri cumpunenti in a formula, è macinate finu à chì diventa pittura.

3 l 'hydroxyethyl cellulosa cù a mamma liquidu aspittendu: stu mètudu hè prima furnuti cù una cuncintrazzioni supiriuri di liquidu mamma, e poi aghjunghje vernice lattice, u vantaghju di stu mètudu hè più flexible, pò aghjunghje direttamente i prudutti finitu vernice, ma à magazzini apprupriati.I passi è i metudi sò simili à i passi (1) - (4) in u Metudu 2, salvu chì un agitatore di taglio altu ùn hè micca necessariu è solu alcuni aggers cù putenza abbastanza per mantene e fibre hydroxyethyl uniformly disperse in a suluzione sò usati.Cuntinuà a mossa finu à chì si dissolve completamente in una suluzione densa.Nota chì: l'agentu antimuffa deve esse aghjuntu u più prestu pussibule in u licore madre di pittura.

4 Sughjetti chì necessitanu attenzione quandu si equipaghjanu liquore madre di cellulosa di idrossietil

Siccomu l'hydroxyethyl cellulosa hè un polveru granulare trattatu, hè faciule di manighjà è dissolve in acqua cù e seguenti precautions.

(1) Prima è dopu l'aghjunzione di hydroxyethyl cellulosa, deve mantene a mossa, finu à chì a suluzione hè cumpletamente trasparente è chjara.

(2) Hè necessariu di sieve a cellulosa hydroxyethyl in u tank di stirring lentamente.Ùn aghjunghje micca in grande quantità o direttamente in u tank di agitazione.

(3) A solubilità di cellulosa hydroxyethyl hè ovviamente ligata à a temperatura di l'acqua è u valore di pH di l'acqua, cusì una attenzione particulari deve esse pagata.

(4) Ùn aghjunghje micca alcune sustanzi basi à a mistura prima chì u polveru di cellulosa hydroxyethyl hè imbulighjatu cù l'acqua.L'elevazione di u pH dopu l'imbulighjate aiuta à dissolve.

(5) In quantu pussibule, aghjunta anticipata di inhibitore di mildiu.

(6) Quandu usu di cellulosa hydroxyethyl d'alta viscosità, a cuncintrazione di licoru mamma ùn deve esse più altu di 2,5-3% (per pesu), altrimenti u licore mamma hè difficiule d'operare.

Fattori chì affettanu a viscosità di a pittura di lattice:

(1) A causa di agitazione eccessiva è umidità eccessiva quandu si sparghje.

(2) a quantità di altri addensanti naturali in a formula di pittura è a proporzione di a quantità cù cellulosa hydroxyethyl.)

(3) a quantità di attivatore di superficia è acqua in a formula di pittura hè coherente.

(4 in a sintesi di lattice, cuntenutu residuale d'ossidu di catalizzatore di u numeru.

Erosione microbica di addensante.

6 in u prucessu di fà pittura, l'ordine di i passi per aghjunghje un addensante hè adattatu.

A più bolle d'aria residuale in a pittura, più alta hè a viscosità


Tempu di posta: 02-02-2022