nè11

nutizie

Applicazione HPMC in materiali di costruzione

L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un etere di cellulosa non ionicu fattu da a cellulosa di materiale polimeru naturali attraversu una seria di trasfurmazioni chimichi.Sò un polveru biancu inodore, insapore è micca tossicu chì si stende in acqua fridda à una suluzione coloidale chjara o ligeramente nebulosa.Ha proprietà di addensante, ligame, dispersing, emulsioning, film-forming, suspension, adsorbing, gelling, proprietà di superficia, mantene l'umidità è i colloidi protettivi.L'idrossipropil metilcellulosa, a metilcellulosa pò esse usata in materiali di costruzione, industria di rivestimenti, resina sintetica, industria di ceramica, medicina, alimentazione, tessili, agricultura, chimica di ogni ghjornu è altre industrie.

L'applicazione principale di l'idrossipropilmetilcellulosa HPMC in i materiali di costruzione:

1 Stuccatura à base di cimentu

①Migliora l'uniformità, rende a pasta di stuccatura più faciule da spatolare, migliurà a resistenza à l'abbassamento, aumenta a fluidità è a pompabilità, è migliurà l'efficienza di u travagliu.

②Alta ritenzione d'acqua, allargà u tempu di piazzamentu di u mortare, migliurà l'efficienza di u travagliu, è facilità l'idratazione è a solidificazione di u mortar per pruduce una forza meccanica alta.

③ Cuntrolla l'intruduzione di l'aria per eliminà e crepe nantu à a superficia di u revestimentu è formanu una superficia liscia ideale.

2 Paste di gesso è prudutti di gesso

①Migliora l'uniformità, rende a pasta di stuccatura più faciule da spatolare, migliurà a resistenza à l'abbassamento, aumenta a fluidità è a pompabilità, è migliurà l'efficienza di u travagliu.

②Alta ritenzione d'acqua, allargà u tempu di piazzamentu di u mortare, migliurà l'efficienza di u travagliu, è facilità l'idratazione è a solidificazione di u mortar per pruduce una forza meccanica alta.

③ Cuntrolla a consistenza di u mortar per esse uniforme è formate un revestimentu di superficia ideale.

3 Morte di muratura

①Aumentate l'aderenza cù a superficia di muratura, rinfurzà a ritenzione d'acqua, è migliurà a forza di u mortar.

② Migliurà a lubricità è a plasticità, è migliurà a lavorabilità;u mortar migliuratu da l'etere di cellulosa hè più faciule da custruisce, risparmia u tempu di custruzzione è riduce u costu di custruzzione.

③Etere di cellulosa ultra-alta ritenzione d'acqua, adattatu per i mattoni chì assorbanu l'acqua.
4 piastra di riempimentu di joint

①Eccellente ritenzione d'acqua, allunga u tempu di apertura è migliurà l'efficienza di u travagliu.Altu lubricante, più faciule da mischjà.

② Migliurà a resistenza à a contrazione è a resistenza à i crack, è migliurà a qualità di a superficia di u revestimentu.

③ Migliora l'aderenza di a superficia di ligame è furnisce una texture liscia è liscia.

5 Adesivi per piastrelle

①Facile à secca mischjà l'ingredienti, ùn sarà micca produttu grumi, a velocità di l'applicazione serà aumentata, u rendiment di a custruzzione serà migliuratu, u tempu di travagliu serà salvatu, è u costu di travagliu serà riduttu.

②Allargendu u tempu d'apertura, migliurà l'efficienza di piastrelle è furnisce un eccellente effettu di aderenza.

6 Materiali di pavimenti autolivellanti

① Fornisce viscosità è pò esse usatu cum'è aiutu anti-settlement.

② Aumentà a pompabilità di a fluidità è migliurà l'efficienza di a pavimentazione.

③ Cuntrolla a ritenzione di l'acqua è a cuntrazione per riduce i cracke è a cuntrazione di a terra.

7 Pittura à l'acqua

①Evite a precipitazione solida è allargà u periodu di u containeru di u pruduttu.Alta stabilità biologica è eccellente cumpatibilità cù altri cumpunenti.

② Migliora a fluidità, furnisce una bona resistenza à spruzzi, resistenza à l'abbassamentu è livellazione, è assicura un eccellente finitu di a superficia.

8 polvere di carta da parati

①Dissolve rapidamente senza agglomerazione, chì hè cunvene per mischjà.

②Fornite una alta forza di legame.

9 Tavola di cimentu estruitu

①Hè alta aderenza è lubricità, è aumenta a processabilità di i prudutti estrusi.

② Migliurà a forza di u verde, prumove l'idratazione è l'effettu curativu, è migliurà u rendiment.

10 prodotti HPMC per malta pronta

U pruduttu HPMC appositamente utilizatu per u mortaru pre-miscelatu hà una ritenzione d'acqua megliu cà i prudutti ordinali in u mortu pre-miscelatu, assicurendu chì u materiale cementiziu inorganicu hè cumplettamente idratatu, è impediscendu significativamente a riduzione di a forza di legame causata da l'asciugatura eccessiva è u cracking causatu da l'asciugatura. ritrazzione.L'HPMC hà ancu un certu effettu di l'aria.I prudutti HPMC appositamente utilizati per u mortu mischju sò adattati, uniformi è chjuchi, chì ponu migliurà a forza è l'intonacatura di u mortar pronto.U pruduttu HPMC appositamente utilizatu per u mortar ready-mixed hà un certu effettu retarding, chì pò allargà u tempu d'apertura di mortar ready-mixed è riduce a difficultà di custruzzione.L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un etere di cellulosa non ionicu fattu da a cellulosa di materiale polimeru naturali attraversu una seria di trasfurmazioni chimichi.Sò un polveru biancu inodore, insapore è micca tossicu chì si stende in acqua fridda à una suluzione coloidale chjara o ligeramente nebulosa.Ha proprietà di addensante, ligame, dispersing, emulsioning, film-forming, suspension, adsorbing, gelling, proprietà di superficia, mantene l'umidità è i colloidi protettivi.L'idrossipropil metilcellulosa, a metilcellulosa pò esse usata in materiali di costruzione, industria di rivestimenti, resina sintetica, industria di ceramica, medicina, alimentazione, tessili, agricultura, chimica di ogni ghjornu è altre industrie.


Tempu di post: 18-Nov-2022