nè11

nutizie

Cumu fabricà l'adesivu di tile?

L'adesivu di tile, cunnisciutu ancu com'è adesivu à base di cimentu per u muru è u pavimentu di tile, hè una mistura pulverosa composta da materiali di cementazione idraulica (cimentu), aggregati minerali (sabbia di quartz) è additivi organici (polvere di gomma, etc.).L'acqua o altri liquidi sò mischiati in una certa proporzione.Hè principarmenti aduprata per l'unione di materiali decorattivi cum'è piastrelle di ceramica, piastrelle di superficia, piastrelle di pavimentu, etc., è hè largamente usata in pareti interni è esterni, pavimenti, bagnu è altri lochi decorattivi di edifiziu ruvida.E so caratteristiche principali sò alta forza di ligame, resistenza à l'acqua, resistenza à u congelamentu-discongelu, una bona resistenza à l'invechjamentu è a custruzzione còmuda.

Sicondu a situazione attuale, a cola di tile di cimentu hè divisa in trè categorie:

Tipu C1: A forza adesiva hè adattata per i mattoni chjuchi

Tipu C2: A forza di ligame hè più forte cà C1, adattatu per mattoni relativamente grandi (80 * 80) (i mattoni di massa pesante cum'è u marmu necessitanu cola solida)

Tipu C3: A forza di ligame hè vicinu à C1, adattatu per i chjassi chjuchi, è pò esse usatu per u riempimentu di l'articule (a cola di tile pò esse mischjata secondu u culore di e tile per riempie direttamente i junci. Se ùn hè micca utilizatu per a unione. riempimentu, a cola di tile deve esse secca prima chì i giunti sò pieni. deal with)

2. Usi è funziunalità:

A custruzzione hè còmuda, basta à aghjunghje l'acqua direttamente, risparmià u tempu di custruzzione è u cunsumu;una forte adesione hè 6-8 volte quella di u mortar di cimentu, una bona prestazione anti-invecchiamento, senza caduta, senza cracking, senza bulging, senza preoccupazioni.

Nisuna infiltrazione d'acqua, senza mancanza d'alkali, bona ritenzione d'acqua, in uni pochi d'ore dopu a custruzzione, pò esse aghjustata à vuluntà, a custruzzione di strati sottili menu di 3mm hà un certu rendimentu di resistenza à l'acqua.


Tempu di post: 29-novembre-2021