nè11

nutizie

Cumu l'idrossipropilmetilcellulosa rileva a so viscosità HPMC?

Parlemu di hydroxypropyl metil cellulosa HPMC è cumu si misurà a so viscosità.A viscosità quì si riferisce à a viscosità apparente, chì hè una riferenza impurtante à l'idrossipropilmetilcellulosa.

Standard.I metudi di misurazione abituali sò a misurazione di viscosità rotazionale, a misura di viscosità capillare è a misura di viscosità di caduta.U metudu di determinazione di l'idrossipropilmetilcellulosa era l'adesione capillare.

U metudu di determinazione di u gradu, usendu u viscosimetru Uchs.Di solitu, a determinazione di a suluzione hè 2% di suluzione aquosa, a formula hè: V = Kdt.V hè a viscosità in mpa.s è K hè a constante di viscosimetru.

D hè a densità à temperatura constante è T hè u tempu da cima à fondu attraversu u viscosimetru in seconde.Stu modu di funziunamentu hè più ingombrante, se ci hè materia insoluble.

E parolle sò faciuli di causà errori, hè difficiule di identificà a qualità di l'hydroxypropyl methyl cellulosa.Avà hè comunmente utilizatu per misurà a viscosità di u viscosimetru rotativu, l'usu generale in Cina.

La formule du viscosimètre NDJ-1 est η=Kα.η hè a viscosità, ancu in mpa.s, K hè u coefficient di u viscosimetru, è α hè a lettura di l'indicatore di u viscosimetru.

Metudu di prova di viscosità di idrossipropilmetilcellulosa 2%:

1, stu metudu hè adattatu per a determinazione di a viscosità dinamica di i fluidi non-Newtoniani (una suluzione polimerica, sospensjoni, liquidu di dispersione di emulsione o suluzione surfactant, etc.).

2. Strumenti è apparecchi

2.1 Viscosimetru rotativu (NdJ-1 è NDJ-4 sò richiesti da a Farmacopea Cinese)

2.2 Temperature constantu bagnu d'acqua constante temperature precisione 0.10C

2.3 U gradu di puntuazione di a temperatura hè 0.20C, chì hè verificatu periodicamente.

2.4 Frequency meter Viscometers chì utilizanu misure di stabilizazione di frequenza (cum'è NDJ-1 è NDJ-4) deve esse riservatu.Accuratezza di 1%.A

8. Og campionu statu pisatu accurately è mette in un seccu, tonu 400mL altu beaker.Aghjunghjite circa 100 ml d'acqua calda à 80-90 gradi è agite per 10 minuti per separà.

Uniforme disperse, stirate è aghjunghje acqua fridda à 400mL in totale.Intantu, agitate continuamente per 30 min per fà una suluzione di 2% (W / W), è mette in a frigorifera per u bagnu di ghiaccio per rinfriscà finu à chì forma un ghjacciu finitu nantu à a superficia.

Pigliate è mette in u tank à temperatura constante per mantene a temperatura centrale à 20 ℃ 0,1 ℃.

3.1 L'installazione è u funziunamentu di l'instrumentu deve esse realizatu in cunfurmità cù l'istruzzioni di u funziunamentu di l'instrumentu, è u rotore è u rotore appropritatu deve esse sceltu secondu a gamma di viscosità di u pruduttu testatu è e disposizioni di a farmacopea sottu u testu di u testu. pruduttu

A velocità di rotazione.

3.2 Aghjustate a temperatura di l'acqua di temperatura constante secondu a determinazione sottu ogni articulu di droga.

3.3 U pruduttu di prova hè stata postu in u cuntinuu specificatu da l'instrumentu, è l'Angle di deviazione (a) hè statu misuratu secondu a lege dopu à 30 minuti di temperatura constante.Spegne u mutore è riavvia per a determinazione una volta di più

A diferenza trà i valori medii ùn deve esse più di 3%, altrimenti una terza misurazione deve esse fatta.

3.4 Calculate u valore mediu di e duie teste secondu a formula per ottene a viscosità dinamica di u pruduttu pruvatu.

4. Registrate è calculate

4.1 Registrate u mudellu di viscosimetru rotativu, u numeru di rotore è a vitezza utilizata, a constante di viscosimetru (valore K), a temperatura misurata, è ogni misurazione.Valore.

A formula di calculu di 4.2

Viscosità dinamica (MPa's) = Ka induve K hè a constante di viscosimetru misurata cù un liquidu standard di viscosità cunnisciuta è A hè l'Angle di deflessione


Tempu di Post: 18-May-2022