nè11

nutizie

Problemi cumuni di custruzzione è suluzioni per i rivestimenti di pareti esterni!

01 Asciugà lentamente è appiccicate
Dopu chì a pintura hè spazzolata, a film di pittura ùn si secca per più di u tempu specificatu, chì hè chjamatu seccu lento.Se a film di pittura hè stata furmata, ma ci hè sempre un fenomenu di dita appiccicosa, hè chjamatu back sticking.

Cause:
1. U film di pittura applicata da u brushing hè troppu grossu.
2. Prima chì u primu mantellu di pittura s'hè seccu, applicà una seconda capa di pittura.
3. Improper usu di dryer.
4. A superficia di u sustrato ùn hè micca pulita.
5. A superficia di u sustrato ùn hè micca completamente secca.

Approcciu:
1. Per un ligeru lentu siccatu è rinfriscà, a ventilazione pò esse rinfurzata è a temperatura pò esse elevata in modu adattatu.
2. Per a film di pittura cù l'asciugatura lenta o seriu seriu, deve esse lavatu cù un solvente forte è spruzzatu di novu.

02
Pulverizazione: Dopu a pittura, a film di pittura diventa pulverosa
Cause:
1. A resistenza climatica di a resina di revestimentu hè povira.
2. Poveru trattamentu di a superficia di u muru.
3. A tampiratura durante a pittura hè troppu bassu, risultatu in una furmazione di filmu poveru.
4. U pittura hè mischju cù troppu acqua quandu pittura.

A suluzione à u spruzzu:
Pulite u pulveru prima, poi prima cù un bonu primer sigillante, è poi spruzzate di novu pittura di petra vera cù una bona resistenza à u clima.

03
decolorazione è sbiadimentu
causa:
1. L'umidità in u sustrato hè troppu altu, è u salinu soluble in acqua si cristalizza nantu à a superficia di u muru, causannu discoloration è fading.
2. U pittura inferjuri di petra reale ùn hè micca fatta di sabbia di culore naturali, è u materiale di basa hè alkaline, chì dannu u pigmentu o a resina cù una debule resistenza alkali.
3. U malu tempu.
4. Selezzione improper di materiali di rivestimentu.

Soluzione:
Se vi vede stu fenomenu durante a custruzzione, pudete prima sguassate o sguazzate a superficia in quistione, lasciate u cimentu seccu cumplettamente, è poi applicà una capa di primer di sigillante è sceglite una bona vernice di petra vera.

04
sbucciatura e desquamazione
causa:
A causa di l'alta umidità di u materiale di basa, u trattamentu di a superficia ùn hè micca pulita, è u metudu di spazzola hè sbagliatu o l'usu di primer inferiore pruvucarà a film di pittura à staccare da a superficia di basa.

Soluzione:
In questu casu, prima deve esse verificatu s'ellu hè u muru fughje.Se ci hè una fuga, prima deve risolve u prublema di fuga.Allora, sbuchjate a pintura sbuchjata è i materiali solti, mette una putty durable nantu à a superficia difettu, è poi sigilla u primer.

05
blister
Dopu chì a film di pittura hè secca, ci saranu punti di bolle di diverse dimensioni nantu à a superficia, chì ponu esse ligeramente elastica quandu si pressu a manu.

causa:
1. U stratu di basa hè umitu, è l'evaporazione di l'acqua face chì a film di vernice si stende.
2. Quandu spraying, ci hè u vapore d'acqua in l'aria compressa, chì hè mischju cù a pintura.
3. U primu ùn hè micca completamente seccu, è u topcoat hè appiicatu novu quandu scontra a pioggia.Quandu u primer hè seccu, u gasu hè generatu per elevà u topcoat.

Soluzione:
Se a film di pittura hè ligeramente blistered, pò esse lisciatu cù carta di liscia d'acqua dopu chì a film di pittura hè secca, è poi u topcoat hè riparatu;se u film di pittura hè più seriu, a film di pittura deve esse eliminata, è a capa di basa deve esse secca., è poi spruzzate veri pittura di petra.

06
Stratificazione (cunnisciutu ancu com'è fondu di morda)
U mutivu di u fenomenu di stratificazione hè:

Quandu si spazzola, u primer ùn hè micca seccu cumpletamente, è u diluente di u top coat swells a prima più bassa, facendu chì a film di pittura si sguassate è scorcia.

Soluzione:
A custruzzione di u revestimentu deve esse realizatu secondu l'intervallu di tempu specificatu, u revestimentu ùn deve esse appiicatu troppu grossu, è u topcoat deve esse appiicatu dopu chì u primer hè completamente seccu.

07
Sagging
Nant'à i siti di custruzzione, a pittura pò esse spessu trovata sagging o dripping from the walls, furmendu un aspettu lacrime o ondulatu, cumunimenti cunnisciuti cum'è lacrime.

U mutivu hè:
1. U film di pittura hè troppu grossu à un tempu.
2. U rapportu dilution hè troppu altu.
3. Spazzola direttamente nantu à a vechja superficia di pittura chì ùn hè micca sabbiata.

Soluzione:
1. Applicà parechje volte, ogni volta cù una capa fina.
2. Diminuite u rapportu di diluzione.
3. Sand a superficia di pittura antica di l'ughjettu chì hè spazzolata cù carta di liscia.

08
Rughe: a film di pittura forma arrughe ondulate
causa:
1. U film di pittura hè troppu grossu è a superficia sminuisce.
2. Quandu u sicondu mantellu di pittura hè appiicatu, u primu mantellu ùn hè ancu seccu.
3. A temperatura hè troppu alta quandu si secca.

Soluzione:
Per impediscenu questu, evite micca applicà troppu grossu è spazzola uniformemente.L'intervallu trà dui strati di pittura deve esse abbastanza, è hè necessariu di assicurà chì a prima capa di film di pittura hè completamente secca prima di applicà a seconda capa.

09
L'esistenza di a contaminazione incruciata hè severa
causa:
A strata di a superficia ùn hà micca attentu à a distribuzione nantu à a griglia durante u prucessu di custruzzione, risultatu in l'apparenza di rolling off.

Soluzione:
In u prucessu di custruzzione, ogni passu di custruzzione deve esse seguitu per evità u dannu di a contaminazione cruciata.À u listessu tempu, pudemu sceglie revestimenti ausiliarii cù anti-aging, anti-alta temperatura è forte resistenza à a radiazione per riempie, chì pò ancu assicurà a riduzzione di a contaminazione cruciata.

10
Vasta irregolarità di macchia
causa:

A grande zona di mortar di cimentu risultati in u tempu di siccazione lentu, chì pruvucarà cracking è hollow;A bentonite MT-217 hè aduprata in veri pittura di petra, è a custruzzione hè liscia è faciule da scrape.

Soluzione:
Eseguite un trattamentu di divisionu mediu, è accumpagnate in modu uniforme u mortar durante u prucessu di plastering di a casa di fundazione.

11
Whitening in cuntattu cù l'acqua, poca resistenza à l'acqua
Fenomenu è ragioni principali:

Certi veri vernici di petra diventeranu bianchi dopu esse lavati è imbevuti da a pioggia, è tornanu à u so statu originale dopu chì u clima hè bellu.Questa hè una manifestazione diretta di a poca resistenza à l'acqua di veri vernici di petra.

1. A qualità di l'emulsione hè bassu
Per aumentà a stabilità di l'emulsione, l'emulsioni di bassa qualità o di bassa qualità aghjunghjenu spessu surfactants eccessivi, chì riduceranu assai a resistenza à l'acqua di l'emulsione stessu.

2. A quantità di lotione hè troppu bassu
U prezzu di l'emulsione d'alta qualità hè altu.Per risparmià i costi, u fabricatore aghjusta solu una piccula quantità di emulsione, per quessa chì a film di pittura di a vernice di petra hè solta è micca abbastanza densa dopu à l'asciugatura, a rata di assorbimentu di l'acqua di a film di pittura hè relativamente grande, è u ligame. a forza hè ridutta in modu currispundente.In u tempu chiuvutu di u tempu, l'acqua di pioggia penetrarà in a film di pittura, facendu chì a verita pittura di petra diventerà bianca.

3. Addensante eccessivu
Quandu i pruduttori facenu veri pittura di petra, spessu aghjunghjenu una grande quantità di cellulosa carboxymethyl, cellulosa hydroxyethyl, etc., cum'è addensanti.Queste sustanzi sò solubili in acqua o idrofili, è restanu in u revestimentu dopu chì u revestimentu hè furmatu in una film.Reduce assai a resistenza à l'acqua di u revestimentu.

Soluzione:
1. Sceglite una lotione d'alta qualità
I pruduttori sò tenuti à sceglie polimeri acrilichi d'altu moleculare cù una resistenza eccellente à l'acqua cum'è sustanzi formanti di film per migliurà a resistenza à l'acqua di a verita pittura di petra da a fonte.

2. Aumentà u rapportu di emulsione
U fabricatore hè obligatu à aumentà a proporzione di l'emulsione, è fà assai teste comparative nantu à a quantità di l'emulsione di vernice di petra vera aghjunta per assicurà chì un film di pittura densu è cumpletu hè ottenutu dopu chì a vernice di petra vera hè appiicata per bluccà u invasione di l'acqua di pioggia.

3. Aghjustate a proporzione di sustanzi idrofili
Per assicurà a stabilità è a lavorabilità di u pruduttu, hè necessariu aghjunghje sustanzi idrofili cum'è a cellulosa.A chjave hè di truvà un puntu di equilibriu precisu, chì impone à i pruduttori di studià e proprietà di sustanzi idrofili cum'è a cellulosa attraversu un gran numaru di teste ripetuti.Rapportu raghjone.Ùn assicura micca solu l'effettu di u pruduttu, ma ancu minimize l'impattu nantu à a resistenza à l'acqua.

12
Spray splash, rifiuti serii
Fenomenu è ragioni principali:
Certi veri vernici di petra perderanu a sabbia o ancu splash around quandu spraying.In i casi severi, circa 1/3 di a pintura pò esse perdu.

1. Classificazione impropria di grava
I particeddi naturali di petra triturata in a verita vernice di petra ùn ponu micca aduprà particeddi di dimensione uniforme, è devenu esse mischiati è assuciati cù particelle di diverse dimensioni.

2. Funzionamentu di custruzzione impropriu
Pò esse chì u diametru di a pistola di spruzzo hè troppu grande, a pressione di a pistola di spruzzo ùn hè micca sceltu bè è altri fattori ponu ancu causà spruzzi.

3. Consistenza di revestimentu improperu
L'ajustamentu impropriu di a cunsistenza di a pittura pò ancu causà gocce di sabbia è spruzzi durante a spruzzatura, chì hè una seria perdita di materiale.

Soluzione:
1. Aghjustate a graduazione di grava
Attraversu l'osservazione di u situ di custruzzione, si trova chì l'usu eccessivu di petra sfracicata naturali cù una piccula dimensione di particella farà a struttura di a superficia di a film di pittura bassa;l'usu eccessivu di petra triturata cù una grande dimensione di particella facilmente causarà spruzzi è perdita di sabbia.per ottene uniformità.

2. Adjust u funziunamentu di custruzzione
S'ellu hè a pistola, avete bisognu di aghjustà u calibre è a pressione di a pistola.

3. Aghjustate a cunsistenza di pittura
Se a cunsistenza di a pintura hè a causa, a cunsistenza deve esse aghjustata.

13
pittura di petra vera
Fenomenu è ragioni principali:
1. L'influenza di u pH di a capa di basa, se u pH hè più grande di 9, portarà à u fenomenu di fioritura.
2. Durante u prucessu di custruzzione, u grossu irregolare hè propensu à fioritura.Inoltre, troppu pocu veri spray di pittura di petra è un film di pittura troppu sottile pruvucarà ancu fioritura.
3. In u prucessu di pruduzzione di pittura di petra vera, a proporzione di cellulosa hè troppu alta, chì hè a causa diretta di fioritura.

Soluzione:
1. Cuntrolla strettamente u pH di a capa di basa, è utilizate un primer sigillante resistente à l'alkali per u trattamentu di back-sealing per prevene a precipitazione di sustanzi alkaline.
2. Implementa strettamente a quantità di custruzzione normale, ùn tagliate micca i cantoni, a quantità normale di revestimentu teoricu di pittura di petra vera hè di circa 3,0-4,5 kg / metru quadru.
3. Cuntrolla u cuntenutu di cellulosa cum'è addensante in una proporzione raghjone.

14
Vera pittura di petra gialla
U giallu di vernice di petra vera hè solu chì u culore diventa giallu, chì affetta l'apparenza.

Fenomenu è ragioni principali:
I pruduttori utilizanu emulsioni acriliche inferiori cum'è leganti.L'emulsioni si decomponenu quandu sò esposti à i raghji ultraviolet da u sole, precipitandu sustanzi culuriti, è eventualmente causendu l'ingiallimentu.

Soluzione:
I pruduttori sò obligati di sceglie emulsioni d'alta qualità cum'è leganti per migliurà a qualità di u produttu.

15
A film di pittura hè troppu suave
Fenomenu è ragioni principali:
A film di pittura di petra vera qualificata serà assai dura è ùn pò micca esse tirata cù unghie.A film di pittura troppu morbida hè principalmente dovuta à una selezzione impropria di l'emulsione o un cuntenutu bassu, risultatu in una stretta insufficiente di u revestimentu quandu u film di pittura hè furmatu.

Soluzione:
Quandu pruduce vernice di petra vera, i pruduttori ùn sò micca obligati di sceglie a listessa emulsione cum'è a vernice di lattice, ma di sceglie una suluzione composta cù una coesione più alta è una temperatura di filmazione più bassa.

16
Aberrazione cromatica
Fenomenu è ragioni principali:
U listessu batch di pittura ùn hè micca utilizatu nantu à u stessu muru, è ci hè una diferenza di culore trà i dui lochi di pittura.U culore di u veru revestimentu di pittura di petra hè cumpletamente determinatu da u culore di a sabbia è a petra.A causa di a struttura geologica, ogni batch di sabbia culurata inevitabbilmente averà una diferenza di culore.Per quessa, quandu entra in materiali, hè megliu aduprà a sabbia culurita trasfurmata da u stessu batch of quarries.tuttu per riduce l'aberrazione cromatica.Quandu u pittura hè guardatu, u culore di strati o flottante appare nantu à a superficia, è ùn hè micca sanu sanu agitatu prima di spraying.

Soluzione:
U listessu batch di pittura deve esse usatu per u listessu muru quantu pussibule;u vernice deve esse postu in batch durante u almacenamentu;si deve esse agitu sanu prima di spraying prima di usu;quandu si alimentanu i materiali, hè megliu aduprà u listessu batch di sabbia culurata trasfurmata da a cantera, è tuttu u batch deve esse impurtatu à un tempu..

17
Rivestimentu irregolare è stubble evidenti
Fenomenu è ragioni principali:
U listessu batch di pittura ùn hè micca utilizatu;a pintura hè stratificata o a capa superficiale hè flottante durante u almacenamentu, è a pittura ùn hè micca sanu cummossa prima di spruzzate, è a viscosità di a pintura hè diversa;a pressione di l'aria hè inestabile durante a spruzzatura;u diametru di l'ugello di a pistola di spruzzo cambia per via di usu o errori di stallazione durante a spruzzatura;U rapportu di mischju hè imprecisu, u mischju di materiali hè irregulare;u gruixu di u revestimentu hè inconsistente;i buchi di custruzzione ùn sò micca bluccati in u tempu o u post-riempimentu provoca stubble evidenti;Pianu di stubble per furmà u top coat stubble hè chjaramente visibile.

Soluzione:
U persunale speciale o i fabricatori deve esse disposti per cuntrullà i fatturi ligati cum'è a ratio di mistura è a coerenza;i buchi di custruzzione o l'apertura di scaffolding deve esse bluccati è riparati in anticipu;u listessu batch di pittura deve esse usatu quantu pussibule;u vernice deve esse guardatu in lotti, è deve esse agitatu sanu prima di spraying Aduprate uniformemente;verificate a bocca di a pistola spray in u tempu quandu spruzzate, è aghjustate a pressione di a bocca;durante a custruzzione, u stubble deve esse ghjittatu à a cucitura sub-grid o u locu induve a pipa ùn hè micca evidenti.Spessore di rivestimentu, per evità a sovrapposizione di rivestimenti per furmà diverse sfumature.

18
Rivestimentu vesciche, bulging, cracking
Fenomenu è ragioni principali:
U cuntenutu di umidità di a capa di basa hè troppu altu durante a custruzzione di revestimentu;u mortar di cimentu è a strata di basa di cimentu ùn sò micca abbastanza forti per l'età insufficiente o a temperatura di curazione hè troppu bassu, a forza di u disignu di a capa di basa di u mortar mista hè troppu bassu, o a ratio di mistura durante a custruzzione hè incorrecta;nisun fondu chjusu hè utilizatu Coating;u revestimentu superiore hè appiicatu prima chì a superficia principale di u revestimentu hè completamente secca;a capa di basa hè crackeata, u plastering di fondu ùn hè micca divisu cum'è necessariu, o i blocchi divisi sò troppu grande;l 'area mortar di cimentu hè troppu grande, è u shrinkage siccatu hè differente, chì vi furmari cavu è Cracks, hollowing di u pianu di fondu è ancu cracking di u stratu superficia;u mortaru di cimentu ùn hè micca stufatu in strati per assicurà a qualità di u plastering di a capa di basa;troppu spraying in un tempu, revestimentu troppu grossu, è diluzione impropria;difetti in u funziunamentu di u revestimentu stessu, etc. Hè facilitu per causà u revestimentu à crack;a diffarenza di a temperatura di u clima hè grande, risultatu in diverse velocità di siccazione di i strati interni è esterni, è i cracks sò furmati quandu a superficia hè secca è a capa interna ùn hè micca secca.

Soluzione:
U primu deve esse divisu secondu e esigenze;in u prucessu di plastering di a capa di basa, a proporzione di u mortar deve esse strettu mischju è a strati di stuccatura deve esse realizatu;a custruzzione deve esse realizatu secondu e prucedure di custruzzione è specificazioni;a qualità di a materia prima deve esse strettamente cuntrullata;Multi-layer, pruvate à cuntrullà a velocità di secca di ogni capa, è a distanza di spraying deve esse un pocu più luntanu.

19
Rivestimentu peeling off, danni
Fenomenu è ragioni principali:
U cuntenutu di umidità di a capa di basa hè troppu grande durante a custruzzione di revestimentu;hè statu sottumessu à un impattu meccanicu esternu;a temperatura di a custruzzione hè troppu bassu, risultatu in a furmazione di film di revestimentu poviru;u tempu di caccià a cinta hè incòmode o u metudu hè impropriu, risultatu in danni à u revestimentu;nisun pede di cimentu hè fattu à u fondu di u muru esternu;ùn hè micca utilizatu Pittura à a copertina di u back.

Soluzione:
A custruzzione deve esse realizatu secondu e prucedure di custruzzione è e specificazioni;Attenzione deve esse pagata à a prutezzione di i prudutti finiti durante a custruzzione.

20
Cuntaminazione incruciata seria è decolorazione durante a custruzzione
Fenomenu è ragioni principali:
U culore di u pigmentu di u revestimentu svanisce, è u culore cambia per via di u ventu, a pioggia è l'esposizione à u sole;sequenza di custruzzione improperu trà e diverse discipline durante a custruzzione provoca a contaminazione croce.

Soluzione:
Hè necessariu di sceglie i vernici cù pigmenti anti-ultraviolet, anti-aging è anti-sole, è cuntrullà strettamente l'aghjunzione di l'acqua durante a custruzzione, è ùn aghjunghje micca arbitrariamente l'acqua in u mità per assicurà u listessu culore;Per prevene a contaminazione di a superficia di a superficia, spazzola una vernice finita in tempu dopu chì u revestimentu hè finitu 24 ore.Quandu sguassate u finitu, fate cura per impediscenu di curriri o esse troppu grossu per furmà una sensazione fiorita.Durante u prucessu di custruzzione, a custruzzione deve esse urganizata in cunfurmità cù e prucedure di custruzzione per evità a contaminazione incruciata prufessiunale o danni durante a custruzzione.

vinti unu
Crack d'angolo Yin Yang
Fenomenu è ragioni principali:
A volte appariscenu crepe in i cantoni yin è yang.I cantoni yin è yang sò duie superfici intersecate.Duranti u prucessu di siccà, ci sarà dui direzzione differente di tensione chì agiscenu nantu à a film di pittura à i cantoni yin è yang à u stessu tempu, chì hè faciule di crack.

Soluzione:
Se si trovanu i cantoni yin è yang di e cracke, aduprate a pistola spray per spruzzate novu finamente, è spruzzate torna ogni meza ora finu à chì i cracks sò cuparti;per i cantoni di yin è yang appena spruzzati, fate cura di ùn spruzzate grossamente à un tempu quandu spruzzate, è utilizate un metudu multi-layer di spruzzo fino., A pistola spray deve esse luntanu, a velocità di u muvimentu deve esse veloce, è ùn pò micca esse sprayed vertically à i cantoni yin è yang.Pò esse solu spargugliatu, vale à dì, spruzzate dui lati, in modu chì u bordu di u fiore di nebbia si spazza in i cantoni yin è yang.


Tempu di Postu: Nov-14-2022