nè11

nutizie

Problemi classici cù l'idrossipropilmetilcellulosa

1. Chì ghjè l'applicazione principale di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC)?
HPMC hè largamente utilizatu in materiali di custruzzione, rivestimenti, resine sintetiche, ceramica, medicina, alimentazione, tessili, agricultura, cusmetichi, tabacco è altre industrie.HPMC pò esse divisu in qualità di custruzzione, qualità alimentaria è gradu farmaceutica secondu u scopu.Attualmente, a maiò parte di i prudutti domestici sò di qualità di custruzzione.In u gradu di custruzzione, u putty powder hè utilizatu in una grande quantità, circa 90% hè utilizatu per putty powder, è u restu hè utilizatu per u mortar di cimentu.

2. Chì hè l'odore di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) ?
L'HPMC prodotta da u metudu di solvente usa toluene è isopropanol cum'è solventi.Se u lavatu ùn hè micca assai bonu, ci sarà un odore residuale.

3. Chì sò i metudi di dissoluzione di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC)?
Metudu di dissoluzione di l'acqua calda: Siccomu HPMC ùn si dissolve micca in acqua calda, HPMC pò esse spargugliatu uniformemente in acqua calda in u stadiu iniziale, è poi si dissolve rapidamente quandu si raffredda.Dui metudi tipici sò discritti cusì:
1) Mettite a quantità necessaria d'acqua calda in u cuntinuu è riscalda à circa 70 ° C.L'hydroxypropyl methylcellulose hè stata aghjunta gradualmente sottu una agitazione lenta, inizialmente l'HPMC flottava nantu à a superficia di l'acqua, è poi si formava gradualmente una slurry, chì era rinfriscata sottu agitazione.
2), aghjunghje 1/3 o 2/3 di a quantità necessaria d'acqua in u cuntinuu, è u calore à 70 ° C, disperse HPMC secondu u metudu di 1), è preparanu slurry d'acqua calda;dopu aghjunghje a quantità restante d'acqua fridda à u slurry d'acqua calda, a mistura hè stata rinfriscata dopu a mossa.

Metudu di mischju di polveri: mischjà u polveru HPMC cù una grande quantità di altre sustanzi pulverulenti, mischjà bè cù un mixer, è dopu aghjunghje l'acqua per dissolve, allora HPMC pò esse dissolutu in questu mumentu senza agglomerazione, perchè ci hè solu un pocu HPMC in ogni picculu. corner Powder, si dissolve subitu quandu in cuntattu cù l'acqua.——Putty powder and mortar manufacturers use this method.[L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè aduprata cum'è addensante è agente di ritenzione di l'acqua in u mortaru di putty powder.]

4. Cumu ghjudicà a qualità di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) simpliciamente è intuitively?
(1) Whiteness: Ancu se u biancu ùn pò micca determinà se HPMC hè faciule d'utilizà, è se l'agenti sbiancanti sò aghjuntu durante u prucessu di produzzione, influenzerà a so qualità.Tuttavia, a maiò parte di i prudutti boni anu una bona bianca.
(2) Finezza: A finezza di HPMC hà generalmente 80 mesh è 100 mesh, è 120 mesh hè menu.A maiò parte di HPMC prodotta in Hebei hè 80 mesh.A finezza, in generale, u megliu.
(3) Trasmittanza di luce: mette l'hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) in l'acqua per furmà un coloide trasparente, è fighjate a so trasmittanza di luce.A più grande a trasmittanza di a luce, u megliu, chì indica chì ci sò menu insolubili in questu..A permeabilità di reattori verticali hè in generale bona, è quella di reattori horizontale hè peggiu, ma ùn significa micca chì a qualità di reattori verticali hè megliu cà quella di reattori horizontale, è a qualità di u produttu hè determinata da parechji fatturi.
(4) Gravità specifica: più grande hè a gravità specifica, più pesante u megliu.A specificità hè grande, in generale perchè u cuntenutu di u gruppu hydroxypropyl in questu hè altu, è u cuntenutu di u gruppu hydroxypropyl hè altu, a retenzioni d'acqua hè megliu.

5. Chì ghjè a diffarenza trà u tippu instantaneu di l'acqua fredda è u tipu di idrossipropil metilcellulose in u prucessu di produzzione ?
U tipu di dispersione rapida di HPMC hè trattatu in superficia cù glioxal, è si disperse rapidamente in acqua fridda, ma ùn si dissolve micca veramente.Solu dissolve quandu a viscosità aumenta.U tipu istantaneu ùn hà micca trattamentu di superficia cù glioxal.Se a quantità di glycoxal hè grande, a dispersione serà veloce, ma a viscosità aumenta lentamente, è se a quantità hè chjuca, u cuntrariu serà veru.

6. Chì hè a viscosità apprupriata di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC)?
Putty powder hè generalmente 100 000 yuan, è i requisiti per u mortar sò più alti, è 150 000 yuan hè necessariu per un usu faciule.Inoltre, a funzione più impurtante di HPMC hè a ritenzione di l'acqua, seguita da l'engrossi.In u putty powder, sempre chì a retenzioni d'acqua hè bona è a viscosità hè bassa (70 000-80 000), hè ancu pussibule.Di sicuru, più altu hè a viscosità, u megliu a ritenzione d'acqua relativa.Quandu a viscosità supera i 100 000, a viscosità affettarà a ritenzione d'acqua.Micca più.

7. Chì sò i principali indicatori tecnichi di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC)?
Idrossipropile cuntenutu è viscosità, a maiò parte di a ghjente hè preoccupatu di sti dui indicatori.Quelli chì anu un altu cuntenutu di idrossipropile generalmente anu una ritenzione d'acqua megliu.Quellu cù una viscosità alta hà una retenzione d'acqua megliu, relativamente (micca assulutamente), è quellu cù viscosità alta hè megliu utilizatu in u mortar di cimentu.

8. Chì sò i principali materie prime di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) ?
I principali materie prime di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC): cuttuni raffinatu, cloruru di metile, ossidu di propilenu, è altre materie prime, soda caustica, acidu, toluene, isopropanol, etc.

9. Chì ghjè a funzione principale di l'applicazione di HPMC in putty powder, è ùn succede chimicamente?
In u putty powder, HPMC ghjucà trè roli di ispessimentu, ritenzione d'acqua è custruzzione.

Addensante: A cellulosa pò esse addensata per sospende è mantene a suluzione uniforme in sopra è in giù, è resiste à l'incursione.
Ritenimentu di l'acqua: fate a putty powder secca lentamente, è aiuta u calciu di cendra à reagisce sottu à l'azzione di l'acqua.
Custruzzione: A cellulosa hà un effettu lubricante, chì pò fà chì a putty powder hà una bona custruzzione.

Adding water to the putty powder è mette nantu à u muru hè una reazione chimica, perchè novi sustanzi sò furmati.Se sguassate u putty powder in u muru da u muru, grind it in powder, è l'utilizate di novu, ùn hà micca travagliatu perchè novi sustanzi (carbonate di calcium) sò stati formati.) ancu.

I cumpunenti principali di a polvera di calciu di cendra sò: una mistura di Ca(OH)2, CaO è una piccula quantità di CaCO3, CaO+H2O=Ca(OH)2-Ca(OH)2+CO2=CaCO3↓+H2O Ash calcium hè in l'acqua è l'aria Sottu l'azzione di CO2, u carbonate di calcium hè generatu, mentre chì HPMC ferma solu l'acqua, assistendu à a reazzione megliu di calcium di cendra, è ùn participa micca à alcuna reazzione stessu.

10. L'HPMC hè un etere di cellulosa non ionicu, allora chì hè micca ionicu?

In termini laici, i non-ioni sò sustanzi chì ùn anu micca ionizatu in l'acqua.Ionizazione si riferisce à u prucessu in u quale un elettrolitu hè dissociatu in ioni carichi chì ponu spustà liberamente in un solvente specificu (cum'è l'acqua, l'alcohol).Per esempiu, u cloru di sodiu (NaCl), u sali chì manghjemu ogni ghjornu, si dissolve in l'acqua è ionize per pruduce ioni di sodiu (Na +) liberamente movibili chì sò carichi pusitivi è ioni di cloruri (Cl) chì sò caricati negativamente.Vale à dì, quandu HPMC hè pusatu in l'acqua, ùn si dissociarà in ioni carichi, ma esistenu in forma di molécule.

11. Chì ghjè a temperatura di u gelu di l'idrossipropilmetilcellulosa in relazione?
A temperatura di u gelu di HPMC hè ligata à u so cuntenutu di metossi, u più bassu u cuntenutu di metossi, più altu hè a temperatura di u gel.

12. Ci hè una relazione trà a goccia di putty powder è HPMC?
A perdita di u polu di putty powder hè principarmenti ligata à a qualità di calcium di cendra, è hà pocu à fà cù HPMC.U bassu cuntenutu di calciu di u calciu grisgiu è u rapportu impropriu di CaO è Ca(OH)2 in u calciu grisgiu causarà a perdita di polvere.S'ellu hà qualcosa di fà cù HPMC, allora se HPMC hà una retenzioni d'acqua poveru, pruvucarà ancu a perdita di polvere.

13. Chì ghjè a diffarenza trà u tippu instantaneu di l'acqua fredda è u tippu soluble in caldu di methylcellulose hydroxypropyl in u prucessu di produzzione?
U tipu di dispersione rapida di HPMC hè trattatu in superficia cù glioxal, è si disperse rapidamente in acqua fridda, ma ùn si dissolve micca veramente.Solu dissolve quandu a viscosità aumenta.U tipu istantaneu ùn hà micca trattamentu di superficia cù glioxal.Se a quantità di glycoxal hè grande, a dispersione serà veloce, ma a viscosità aumenta lentamente, è se a quantità hè chjuca, u cuntrariu serà veru.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022