nè11

nutizie

Etere di cellulosa AnCell® per i veri clienti di vernici di pietra per furnisce soluzioni affidabili

Sistema di rivestimentu Waterborne cum'è un impurtante campu di applicazione di l'industria di l'etere di cellulosa, ci hè stata una mancanza di etere di cellulosa domestica eccellente per risponde à a crescente dumanda di u mercatu, cù l'epidemie è i cambiamenti in a situazione internaziunale, a catena di supply cellulosa hè statu ancu assai affettata, è tutta a industria di i materiali di custruzzione hà patitu un grande impattu.

In ordine per risolviri u dilema pertinente, a squadra AnCell® R & D hà ancu fattu tentativi è sforzi, attraversu l'analisi di a dumanda di u mercatu, a ricerca attenta è u disignu di sviluppu, hà lanciatu un prucessu speciale per a pruduzzione di un adattatu per pittura di petra, texture. pittura, pittura di lattice è altri sistemi di rivestimenti in acqua di i prudutti di l'etere di cellulosa non ionica.

U pruduttu hà un spettaculu maravigghiusu in parechji sistemi di pittura à l'acqua, soprattuttu per u sistema di pittura di petra vera, costu-efficace.Semu ansiosi di sparte stu pruduttu cù tutti i nostri utilizatori per furnisce elli scelte di più è più preziose in questi tempi difficili.

Cosa hè vera lacca di petra??

Lacquer hè un tipu di effettu dicurativu simili à marmura, granitu, principarmenti fattu di altu polimeru, sabbia di petra naturale è additivi rilativi, secca cura dura cum'è petra, s'assumiglia a petra naturale.Dopu à a dicurazione di l'edifiziu, cù un culore naturali reale naturali, dà una persona cù una bellezza elegante, armoniosa, solenne, adattata per ogni tipu di decorazione di l'internu è di l'esterno.In particulare in a dicurazione di l'edifiziu curvatu, pò riceve un effettu vividu, torna à a natura.

Cum'è un tipu impurtante di pittura architettonica in acqua, a pittura di petra naturali ùn pò micca solu esse appiicata à u muru internu per occasioni speciali è esigenze di decorazione speciale, ma ancu una parte impurtante di a prutezzione di u muru esterno è a decorazione.

pittura di petra vera VS altri materiali di decorazione di u muru esternu

Attualmente, i materiali principali utilizati in a decorazione di u muru esterno in casa è in l'esteru sò: petra decorativa, cortina di vetru, mattone decorativu di muru esterno, piastra d'aluminiu, rivestimentu di muru esterno (cumprese pittura di pietra naturale), etc., i primi quattru tipi di materiali decorattivi in ​​u prucessu di applicazione ci sò una varietà di prublemi.

1 petra decorativa: cum'è granitu, marmaru, ancu s'ellu hà i vantaghji di a resistenza à l'acidu è l'alkali, a resistenza di u sole è di a pioggia, a resistenza di fretu è cusì, ma hè vulnerabile à a vibrazione esterna per furmà linee brillanti, faciule da frattura;Forte assorbimentu d'acqua è assorbimentu d'oliu;resistenza à u focu hè poviru, in casu di focu dopu à u SLATE hè facile à scoppia, è a custruzzione hè difficiule, u costu hè altu, radiazzioni, etc.. In più, più seriu hè u materiale petra adornment esiste l'aberration cromatica di differente gradu è a contaminazione sessuale riflessa dui grandi prublemi.

2. Muru di cortina di vetru: u muru di cortina di vetru hè simplice in forma, lussuosa è muderna, chì ponu riflette u paisaghju circundante è hà un bon effettu decorativu.

Tuttavia, per via di e caratteristiche di u materiale di u muru di cortina stessu, ci sò ancu alcuni prublemi: a so cartografia di l'ambiente circundante provoca cambiamenti di l'imaghjini, causendu fatigue visuale per i pedoni è i cunduttori, è facilmente portanu à accidenti, chì sò chjamati "contaminazione luminosa". .Nta l'ultimi anni, sia in casa sia in l'esteru anu attentu à a "contaminazione luminosa" di a custruzzione di cortina (in particulare u muru di cortina di vetru), è certi paesi anu rigulamenti o pruposte per limità l'usu di cortina di vetru.

3. Brick di decoru di muru esterno: cù una certa forza meccanica, durezza è stabilità chimica, stabilità durabile di u culore, superficia luminosa è pulita, faciule d'auto-pulizia è di pulizia.Tuttavia, a causa di u so cunsumu energia pruduzzione, u cunsumu di risorsi tarra è facile à sviutata tamburinu off causatu da l 'usu di unsafe, tanti spazii à limità u promulgation di norme, o ancu eliminà stu tipu di materiale finitura.

4. Aluminum-plastic composite board: hè un novu tipu di materiale di decoru di muru esterno d'alta qualità, cù pesu ligeru, insulazione di u sonu, prevenzione di u focu, impermeabile, resistenza à u clima, alta forza, facilità d'installazione è di custruzzione è altre pratiche, ma ancu. hà un decoru bellu è lussuosu.Tuttavia, u so prezzu relativamente altu limita a so applicazione.

A lacca naturale hà i seguenti vantaghji cumparatu cù altri materiali decorattivi:

1. U prezzu hè prezzu: pittura di petra naturale cù u disignu di formula di revestimentu, assai più prezzu di l'usu di cortina di vetru, petra decorativa, piastra d'aluminiu, etc.;

2. Custruzzione simplice: pò risponde à i bisogni di diversi gradi di decorazione di u muru esterno;

3. Bonu effettu decoru: i culori rimpiazzabili ponu sprime un stilu di disignu più riccu chì u brique di striscia, u marmura, etc.

4. Sicurezza è prutezzione di l'ambiente: senza "contaminazione luminosa", senza radiazione, senza periculi di sicurezza.

03 cumpusizioni di veri vernice di vernice di petra

U rivestimentu di pittura di petra hè cumpostu principalmente di trè parti: primer sigillante resistente à l'alcali, stratu mediu di pittura di petra è pittura di finitura.

04 caratteristiche principali di a pittura di petra

1. Culore Durable: eccellente resistenza à l'alkali, resistenza UV, stabilità di u culore, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di u fading;

2. Una larga gamma di applicazioni: aderenza eccellente à ogni tipu di superficia di basa, una larga gamma di applicazioni;

3. Impermeabile è respirabile: cù una bona resistenza à l'acqua, respirabile è di muffa;

4. Prutezzione ambientale è sicurità: senza VOC (composti organici volatili), prutezzione di l'ambiente micca tossicu, senza contaminazione per u corpu umanu è l'ambiente;

5. Forte resistenza à u clima: pò sustene l'ambienti climatichi estremi in e regioni di u nordu è di u sudu, è a so qualità hè stabile è garantita;

6. Long durabilità: resistenza à l'anziane, anti-cracking, vita di mantenimentu di qualità di più di 10 anni;

7. Simple è aleatoriu: pò esse spruzzatu nantu à u cilindru, a superficia d'arcu, ogni tipu di formi spiciali è formi spiciali, chì ponu facirmenti risolviri u prublema di custruzzione chì u platu dura tradiziunale ùn pò micca esse arbitrariamente veneered.

05 prospettive di vera lacca di petra

A pittura di petra hà resistenza à u focu, acqua, acidi è alkali, resistenza à a contaminazione.Non-tossicu, insapore, adesione forte, mai fade è altre caratteristiche, ponu efficacemente prevene l'erosione di l'edificiu in l'ambiente duru, allargà a vita di l'edificiu, è a verita pittura di petra hà una bona aderenza è resistenza à u congelamentu.

Per quessa, sottu à i grandi vantaghji di a lacca stessu è l'onda di custruzzione di "oliu à l'acqua", cù u sustegnu di e pulitiche naziunali, u putenziale di u mercatu futuru di a Cina di pittura industriale in acqua hè enormu.


Tempu di Postu: Apr-15-2022