Methylcellulone Hydroxypropyl (HPMC) hè un compostu sinteticu cumpostu assai adupratu in a medicina, alimentazione, costruzione è altri campi. Ha avellenta solitubilità d'acqua, pruprietà collidali è stabilità culletti, dunque hà impurtante applicazioni in diverse industrie. Per assicurà a so qualità è a purezza, l'identificazione propiu hè necessaria. I seguenti sò parechji metudi d'identificazione simili per idroxypropyl methylcellone (HPmc), copre l'aspetti cume l'apparenza cum'è l'apparenza cum'è l'apparenza, solubilità, a rifruzione infrared è reazzione chimica.
1. L'apparizione d'osservazione
HPMC hè generalmente un biancu à a polvere bianca o una sustanza granulare, inodore è senza gustu. À l'avvirendu a so apparenza, pudete ghjudicà preliminariamente se hè HPMC Pura. Ogni cambiamentu di culore o a presenza di l'impurità pò indicà chì a mostra hè impura o contaminatu.
2. Identificazione solubilità
HPMC hà una bona solubilità, in particulare in acqua. Mettite una piccula quantità di mostra in acqua è ferma delicatamente. S'ellu pò dissolve rapidamente è formanu una soluzione uniforme di collidale, significa chì a mostra hè Hydroxypropiluly. A velocità di a dissoluzione è a visicità di a suluzione pò esse ligata à u pesu moleculare di HPMC è u cuntenutu di idromu è di i gruppi chimichi di metil.
À u listessu tempu, a solubilità di HPMC in i solventi organici ponu esse usati cum'è un standard d'identificazione. HPMC hè solubile in i solventi più organici (cum'è l'acetone, l'etanolu, etc.), ma insoluble in solventi grassi. Questa caratteristica pò esse più cunfirmata da pruvà a so solubilità in solventi adattati.
3. Identificazione di spettroscopia infrared (IR)
Spectroscopia infrared (IR) hè una strumenta d'identificazione precisa chì pò aiutà à cunfirmà a struttura moleculare di HPMC. A principale funzione strutturale di HPMC hè l'inclusione di gruppi cum'è metil (-ch3) è Hydroxypropyl (-ch2ch (Oh) ch3). A presenza di sti gruppi ponu esse cunfirmati per l'assorbimentu di i cime di l'spettru IR.
I cimi di l'assorbimentu di l'assorbimentu di a caratteristica di HPMC includenu:
2920 cm-1 (Ch stingching vibrazione)
1450 cm-1 (CH Bending Vibrazione)
1100-1200 cm-1 (COC PRETCHING VIBRAZIONE)
3400 cm-1 (Oh si stende vibrazione, u valore di u picculu pò cambià per a presenza di l'acqua)
Comparendu l'ir Spettru di a mostra HPMC Standard, pò esse paragunatu cù u spettru di l'esempiu scunnisciutu per cunfirmà l'identità di a mostra.
4. Identificazione di a reazione chimica
HPMC, cum'è un compostu ether, hà una certa caratteristiche di reazione chimica è pò esse identificata da e seguenti reazzioni simplici simplici.
(1) reazione in cundizioni acidiche:
Dissolve una piccula quantità di hpmc in acqua, aghjunghje l'acidu di hidrochloricu dilute, è u calore. Se una sustanza colloidale appare in a suluzione, significa chì cuntene HPMC. Questa reazione pò esse identificata da a stabilità strutturale di idrovypropil è i gruppi di metil in cundizioni acidiche.
(2) reazione sottu cundizioni alcaline: HPMC dissolve in acqua per furmà una soluzione colloidale. Ùn hè micca faciule per dissolve sottu e cundizioni Alkaline (cum'è a suluzione di Hydroxide di Sodiu), chì hè in relazione cù a so proprietà hydrophilicità è idrogel. Se a suluzione hè turbid o precipitata, significa chì HPMC hè presente.
5. Identificazione da u metudu di Viscosità HPMC hè una sustanza cun e caratteristiche viscosità, cusì pò esse identificatu da a so viscosità in una suluzione aquosa. In generale, HPMC hà da furmà una sustanza coloidale cù una certa visicità dopu a dissolzione in acqua, è a vissazione aumenta cù u so pesu moleculariu.
Per misurà a viscosità, a fluidità di a suluzione HPMC pò esse misurata utilizendu un viscometru rotativu o un viscometru di u tubu di vetru. Sicondu u pesu moleculare di HPMC è a cuncentrazione di a suluzione, a so viscosità pò esse stimata. Se a viscosità di a mostra hè significativamente più bassa di quella di a suluzione di HPMC standard, pò indicà chì i so ingredienti sò impuri o u pesu moleculare hè bassu.
6. Meldoin Point / Decomposition Point HPMC, cum'è un cumpostu di pesu moleculare, di solitu ùn hà micca un puntu di fusione chjaru, ma mostrarà à soffrendimentu o di a decomposizione. Quandu HPMC hè riscaldata, i so mudificazioni à diverse temperature ponu osservate. In generale, HPMC cuminciava à decompà à 180-200 ℃, liberà alcune sustanzi volatili (cum'è i solventi d'acqua è di l'acqua è U cambiamentu di u puntu di decomposizione pò ancu cunfirmà se a mostra hè dura HPMC.
7. Solubilità è metudu di tensione superficiale
A suluzione hà furmatu dopu à HPMC dissolve generalmente hà una tensione superficiale bassa. A tensione di a superficia di a suluzione HPMC pò esse misurata cù un tensuometru di superficie o un metudu di goccia. S'ellu currisponde à a tensione superficiale di a suluzione standard, significa chì a mostra hè HPMC.
U sopra presentà parechji metudi cumuni è simplici per identificà idrofifypropilulice metilecelone (HPMC). Queste metudi identificanu HPMC da parechji anguli cum'è l'apparenza, solubilità, reaction mondica, l'ostenzione di a minazione pò esse cunfirmata in persona à l'industria.
Tempu post: 19-2025