Methylcellulone Hydroxypropyl (HPMC) hè intervene assai in materiali di custruimentu, resine sintetiche, a cristiana, cécita, agricultura, cosmetici, tabacco è altre industrie. HydroxyPropyl Cellulose (HPMC) hè un eter di cellulosa non-ionic ottenuta da a cellulosa di u polimeru naturale attraversu una seria di trasfurmazione chimica. U methylcellulamentu idroxypropyl (HPMC) hè una polvera in odoroless, senza dissolta, senza dissolta in acqua fredda per furmà una soluzione viscosa trasparente. Ha e proprietà di u sole, light, imbling, emlifendu, fonming, cumpagnu, adsorbino, gell, elettronica, superficiezza, riesciuta collids.
U metudu di Dissoluzione di HydroxyPrlose Methylcoronulley (HPMC):
Stu putenza di u pruduttu è dissisti in acqua calda sopra 85 ° C, è hè generalmente dissolta da i seguenti metudi:
1. Pigliate 1/3 di l'ammontu d'acqua necessaria d'acqua calda, stir per sbiche completamente u pruduttu aghjustatu, è ancu state à una temperatura ghjelu, pò esse complaticamente dissolve.
2. Sbottitura secca:
In casu di mischjà cù altri in polveri, ùn deve esse bè miscinata cù i putenti è dopu aghjuntu cù l'acqua, affare chì ponu esse dissoccati rapidamente è ùn sianu micca dissoltavanu rapidamente è non aglomeranu.
3. Metudu di u Willy di Solventi Organicu:
Prima disperse u pruduttu in un solvente organicu o umidu cù un solvente organicu, è dopu aghjuntu in acqua fredda, pò esse bè dissolvutu.
Tempu di Post: Feb-20-2025